נפתר משבר האבטחה מול דובאי

חברת אל על בירכה על פתרון משבר התעופה בדובאי והודיעה כי היא תחזור לפעול באופן מיידי במתכונת של שלוש עד ארבע טיסות יומיות ליעד זה. שרת התחבורה מיכאלי: היחסים של ישראל ואיחוד האמירויות קריטיים וחשובים לבטחון הלאומי של מדינת ישראל


12:51 ,06.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שישי נמסרה הודעה על סיום משבר דובאי. חברת אל על בירכה על פתרון משבר התעופה בדובאי והודיעה כי היא תחזור לפעול באופן מיידי במתכונת של שלוש עד ארבע טיסות יומיות ליעד זה.

 

מנכ״ל אל על אביגל שורק: ״אני מבקש להודות לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר החוץ יאיר לפיד, לשרת התחבורה מרב מיכאלי לשר התיירות יואל רוזבוזוב ולראש השב״כ רונן בר, על המאמצים לפתרון המשבר. נאלצנו לבטל בכל יום מספר טיסות ולמצוא לנוסעים פתרון חלופי וכעת נוכל להעניק שירות יציב וברמה הגבוהה שלקוחות אל על מצפים לקבל. אל על תוסיף להיות הגשר שמחבר בין ישראל לעולם ותאפשר הרחבת הקשרים העסקיים התיירותים והכלכליים בין המדינות השותפות להסכם אברהם למדינת ישראל״.

 

שרת התחבורה מרב מיכאלי: ״בעבודה מאומצת מאחורי הקלעים הצלחנו להביא לפתרון משבר התעופה עם דובאי והטיסות הישראליות יימשכו. היחסים של ישראל ואיחוד האמירויות קריטיים וחשובים לבטחון הלאומי של מדינת ישראל. אני מברכת על כך שמאמצי השב״כ ובני השיח האמירתים שחתרו ללא לאות להסכמות שמרו את הקשר התעופתי בין המדינות״.