מנכ״ל אתיחד: ״כל עוד זה בטוח - אנחנו נמשיך לטוס לישראל״

מנכ״ל אתיחד, אנטונואלדו נבס, הודה בראיון שנערך במסגרת התערוכה האווירית בדובאי כי ״הביקוש לטיסות מישראל עדיין קיים, אבל המצב הנוכחי משפיע״. נבס הוסיף: ״שהדברים יחזרו לשגרה, אני בטוח שכולם יזכרו שאתיחאד לא הונעה רק משיקולי רווח״


11:36 ,15.11.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, Etihad Airways שבסיסה באבו דאבי, ממשיכה לטוס לישראל גם אחרי אירועי ה-7 באוקטובר. חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות היא בין חברות התעופה הזרות הבודדות שממשיכות לקיים טיסות לישראל. כזכור, החברה החלה לטוס בקו אבו דאבי ת״א באפריל 2021, כשמונה חודשים לאחר החתימה על הסכם אברהם, אשר נרמל את היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות. יחד עם זאת, החברה צמצמה את מספר הטיסות מטיסה יומית ל-4 טיסות בשבוע. 

 

במסגרת התערוכה האווירית השנתית של דובאי, שמתקיימת בימים אלה בדובאי, התראיין אתמול מנכ״ל אתיחד, אנטונואלדו נבס, לחדשות CNBC, ואמר כי ״הביקוש לטיסות מישראל עדיין קיים, אבל המצב הנוכחי משפיע. הביקוש אינו גדול כפי שהיה בעבר״. 

 

מנכ״ל אתיחד הוסיף ואמר כי ״אנחנו ממשיכים לטוס, בטוחים מאוד. אני עוקב כל יום, כל יום. ואנחנו רק מקווים שזה ייגמר בקרוב. למען כל המעורבים בסכסוך הזה״. מר נבס הוסיף כי ״כשהדברים יחזרו לשגרה, אני בטוח שכולם יזכרו שאתיחאד לא הונעה רק משיקולי רווח״. 

 

לדבריו, ״יש לנו את המחויבות שלנו כחברת הובלה להיות שם כשאנחנו מרוויחים כסף וכשאנחנו מרוויחים פחות. אז זו הגישה שאנו נוקטים, וכל עוד היא בטוחה, נמשיך לטוס״. 

 
נציין כי פעילות המטענים של חברת אתיחד מיוצגת בישראל על ידי סוכנות רום טופ אוויאיישן.