מנכ״ל אל על הציג מתווה ״טיסה בטוחה״

בטיסת הפיילוט LY003 שהמריאה אמש ל-JFK, התבצע תהליך בדיקות חדשני, שמטרתו לבדוק שנוסעים העתידים לעלות על הטיסה לא נושאים נגיפים מדבקים של Covid-19. מנכ״ל אל על, אביגל שורק: המתווה נועד להציב את אל על בחזית התעופה העולמית


09:47 ,09.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

אביגל שורק, מנכ״ל אל על, הציג אתמול בנתב״ג את מתווה EL AL Extra Care כחלק ממתווה החזרה לשגרת טיסות רגע לפני המראת טיסת הפיילוט לניו-יורק.

 

בטיסת הפיילוט LY003, שהמריאה אמש לניו יורק JFK, התבצע תהליך בדיקות חדשני, בשיתוף המרכז הרפואי שיבא וקבוצת גלובל, שמטרתו לבדוק שנוסעים שאינם מחוסנים/ מחלימים, העתידים לעלות על הטיסה לא נושאים נגיפים מדבקים של Covid-19. נוסעים שאינם מחוסנים או מחלימים יעברו לשם כך בדיקת אנטיגן מהירה לפני תהליך הבידוק ונוסע אשר יימצא חיובי בבדיקת האנטיגן לא יורשה להמשיך לתהליך הבידוק לטיסה.

 

טיסת הפיילוט היא חלק ממתווה טיסות Extra Care EL AL שאל על מובילה מתחילת המשבר, על מנת לייצר בטיסותיה סביבה בטוחה ונקייה תוך שמירה על תקנות משרד הבריאות ובכלל זה: חיטוי המטוסים בין טיסה לטיסה, התקנת מערכות סינון אוויר מיוחדות במטוסים, התאמת שירות הטיסה, חיסון צוותי קרקע ואוויר, הצעת מדיניות מסחרית גמישה לשינויים בכרטיס הטיסה ועוד.

 

מנכ״ל אל על, אביגל שורק: ״מתווה טיסות Extra Care נועד להציב את אל על בחזית התעופה העולמית, לא רק כחברה המובילה בדאגה לביטחון ובטיחות נוסעיה, אלא גם לבריאותם. המתווה יאפשר לאל על לסייע לממשלת ישראל בהחלטות לפתיחת השמים ובהמשך לשיקום תעשיית התיירות, לרווחת כלכלת ישראל. אנו נציע בעתיד לציבור הנוסעים לטוס עם חברה המקפידה על סביבת טיסה בריאה ובטוחה״.