מנכ״ל אל על דוד מימון התפטר מתפקידו

מימון, ששימש מנכ״ל החברה בארבע השנים האחרונות, הודיע אתמול על התפטרותו בהודעה שהפתיעה רבים. מימון לא פירט מהי סיבת עזיבתו אך ציין כי ישמש בתפקיד עד שיימצא לו מחליף


10:17 ,08.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

דוד מימון, מנכ"ל אל על בארבע השנים האחרונות הודיע אתמול על התפטרותו. "זכיתי להיות חלק מארגון מיוחד ויוצא דופן", כתב מימון שלא פירט מהי סיבת עזיבתו. מימון שעבד בחברה במשך 12 שנים הוסיף כי ימשיך לכהן בתפקיד עד למציאת מחליף והשלמת תהליך החפיפה.

 

וכך כתב מימון במכתב לחברי הדירקטריון: "ברצוני להודיע לכם על החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל אל על, לאחר כהונה של כארבע שנים בתפקיד מאתגר זה. אני מכהן בחברה בתפקידים שונים כבר למעלה מ-12 שנים, במהלכן זכיתי להיות חלק מארגון מיוחד ויוצא דופן, בעל משמעות אדירה בישראל ובעולם כולו. אני מבקש להודות לכם, חברי הדירקטוריון, על התמיכה המתמדת במשך תקופת כהונתי, אשר בזכות שיתוף הפעולה ההדוק והמקצועי עמכם זכינו להוביל את אל על להישגים ראויים ולהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה. אבקש להודות לכם על כך שאפשרתם לי לממש את החזון והתכנית העסקית שהצגתי עם כניסתי לתפקיד המנכ"ל, אשר כללו הצטיידות במטוסים חדשים, הרחבת רשת הנתיבים, השקת כרטיס האשראי Card Fly והרחבת הפעילות החוץ-תעופתית (לרבות בתחום שירותי הקרקע) תוך מתן דגש על התייעלות. במשך שנות עבודתי בחברה, זכיתי לעבוד עם אנשים רבים בחברה במהלך תפקידיי השונים בתחומי השירות, המכירות, המסחר וכמובן במשך שנות כהונתי כמנכ"ל החברה. העבודה היומיומית הקשה והמקצועית של כל אחת ואחד מאנשי אל על, בארץ וברחבי העולם, הם בסיס איתן להמשך שגשוגה של החברה. אמשיך להנהיג את החברה במלוא הרצינות וההשקעה עד לבחירת מנכ"ל חדש והשלמת תהליך החפיפה".

 

יו"ר דירקטוריון החברה אלי דפס אמר ש"למימון זכויות רבות באל על" וכי מימון תרם רבות לחברה והתבססות עתידה.

 

מוועד טייסי אל על נמסר: "טייסי אל על מצרים על התפטרותו של מנכ"ל החברה, דוד מימון, אשר הוביל בחודשים האחרונים משא ומתן ענייני ויעיל בין נציגות הטייסים לחברה. אנו תקווה, כי עד לסיום תפקידו יוסיף לפעול למען הגעה להסכם מלא עם הטייסים, אשר יבטיח את שגשוג החברה. אנו מאחלים לדוד הצלחה בהמשך דרכו".