מנהל קשרי הלקוחות בבריטיש איירווייס פורש לגמלאות

משה קוסטין פורש לאחר 45 שנות שירות בחברה. במהלך הקריירה הארוכה שלו בחברה, הספיק לעבוד במגוון תפקידים. יעל קטן, המנהלת המסחרית: הוא מוכר ומוערך מאוד על ידי הגורמים הרבים שעימם היה בקשר מקצועי במהלך השנים


00:00 ,07.12.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

משה קוסטין פורש לאחר 45 שנות שירות בחברה. במהלך הקריירה הארוכה שלו בחברה, הספיק לעבוד במגוון תפקידים. יעל קטן, המנהלת המסחרית: הוא מוכר ומוערך מאוד על ידי הגורמים הרבים שעימם היה בקשר מקצועי במהלך השנים
 
לאחר 45 שנים בשירות בריטיש איירווייס, מנהל קשרי הלקוחות, משה קוסטין, פורש לגמלאות. מבריטיש איירווייס נמסר כי, קוסטין החל את הקריירה שלו בענף התעופה בחברת KLM. עוד בינואר 1966 הצטרף ל-BOAC והמשיך לשרת בחברת בריטיש איירוויס לאחר המיזוג עם BEA בשנת 1974.
 
עוד נמסר כי, במהלך הקריירה הארוכה שלו בחברה, על גלגוליה השונים, הספיק קוסטין לעבוד במגוון תפקידים, החל מפעילות בשדה תעופה ופעילות שיווקית, דרך ניהול מחלקת הזמנות ומערכות ההפצה באירופה המזרחית, ועד לתפקידו הנוכחי - מנהל קשרי הלקוחות.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס מסרה כי "משה קוסטין, אשר ליווה את בריטיש איירווייס בתקופות השונות שעברה החברה במהלך השנים, היה שותף פעיל באירועים המשמעותיים, בעולם ובארץ. הוא מוכר ומוערך מאוד על ידי הגורמים הרבים שעימם היה בקשר מקצועי במהלך השנים, ובכלל זה סוכני הנסיעות וגורמים שונים בענף התעופה, וכמובן המשרד הראשי של בריטיש איירווייס. אנו מודים לו על מסירותו רבת השנים לחברה ועל עבודתו המקצועית, ומאחלים לו הצלחה באשר יפנה".