מנהל ה-FAA החדש: ״לא עובדים לפי לוחות זמנים להחזרת בואינג מקס לפעילות״

מנהל רשות התעופה הפדרלית התחייב במהלך השבוע הראשון לכניסתו לתפקיד כי לא ירשה להכניס מחדש את מטוס בואינג 737 מקס לשירות אלא רק לאחר שיהיה בטוח לחלוטין כי זה בטיחותי לעשות כן. סטיב דיקסון הושבע לתפקיד אתמול וישמש כמנהל ה-18 של רשות התעופה הפדרלית


11:21 ,13.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מנהל רשות התעופה הפדרלית התחייב במהלך השבוע הראשון לכניסתו לתפקיד כי לא ירשה להכניס מחדש את מטוס בואינג 737 מקס לשירות אלא רק לאחר שיהיה בטוח לחלוטין כי זה בטיחותי לעשות כן

 

סטיב דיקסון, מנהל ה-FAA (Federal Aviation Authority), רשות התעופה הפדרלית,  התחייב במהלך השבוע הראשון לכניסתו לתפקיד כי לא ירשה להכניס מחדש את מטוס בואינג 737 מקס לשירות אלא רק לאחר שיהיה בטוח לחלוטין כי זה בטיחותי לעשות כן.

 

לדברי דיקסון, ״רשות FAA אינה עובדת לפי לוח זמנים כלשהו על מנת להחזיר את המטוס לשירות. למעשה, אנחנו הולכים לאן שהעובדות מוליכות אותנו ובודקים באופן יסודי כי כל הטכנולוגיה וכל ההדרכות קיימות ונכונות לפני שהמטוס ישוב לפעילות אווירית בהטסת נוסעים״.

 

נציין כי סטיב דיקסון, אשר נכנס לתפקיד מנהל ה-FAA אתמול, אמר את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחר השבעתו לתפקיד על ידי שרת התחבורה האמריקאית, איילין צ׳או.

 

דיקסון יוביל את הסוכנות האחראית על הבטיחות והיעילות של מערכת התעופה והחלל הגדולה בעולם - מערכת המפעילה יותר מ-50 אלף טיסות ביום. הוא יפקח על תקציב של 16.4 מיליארד דולר, ועל למעלה מ-47,000 עובדים.

 

דיקסון ישמש כמנהל ה-18 במספר של מינהל התעופה הפדרלי. דיקסון הוא מקצוען בענף התעופה עם כמעט 40 שנות ניסיון. דיקסון פרש לאחרונה מתפקידו כסגן נשיא בכיר לתפעול בחברת התעופה דלתא. בתפקיד זה, הוא היה אחראי על הבטיחות והביצועים המבצעיים של פעולות הטיסה הגלובליות של דלתא, כמו גם על אימוני טייסים, משאבי הצוות, תזמון הצוות והתאמה לתקנות. במהלך הקריירה שלו הוא הטיס כקברניט מטוסים רבים כגון A321, ומטוסי בואינג מדגם 737, 727, 757 ו-767. לפני כן שימש דיקסון כטייס מטוס קרב F-15 והוא בוגר האקדמיה לחיל האוויר של ארה״ב.