לרגל המונדיאל: TUS Airways תפעיל טיסות ישירות מישראל לקטאר

חברת התעופה הקפריסאית תפעיל סך הכל 6 סבבים הלוך ושוב - 12 טיסות - אשר יבוצעו במטוסי Airbus A320 של החברה. זמן הטיסה מנתב״ג לדוחא כ-3 שעות


09:22 ,16.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגדולה והמובילה בקפריסין TUS Airways קיבלה אישור ראשון מסוגו ורשמי להפעיל טיסות ישירות מנתב״ג לדוחא בירת קטאר.

 

מחברת TUS נמסר כי היא קיבלה כבר לפני כשבוע את האישורים הנדרשים מהקטארים להפעיל טיסות מת״א לדוחא עם עצירה בקפריסין, וכי כעת החברה קיבלה אישור רשמי להפעיל את הטיסות הישירות מת״א לדוחא וזאת ללא עצירה בקפריסין.

 

TUS תחל להפעיל את הטיסות מ-20 לנובמבר ועד 15 לדצמבר כאשר הטיסות יצאו מנתב״ג בצהריים וינחתו בנמל התעופה בדוחא בין השעות 15-16 אחרי הצהריים.

 

TUS תפעיל סך הכל 6 סבבים הלוך ושוב - 12 טיסות - אשר יבוצעו במטוסי Airbus A320 של החברה. זמן הטיסה מנתב״ג לדוחא כ-3 שעות, והישראלים ישמחו לשמוע כי הטיסות לבירת קטאר לא יעברו בנתיב מעל איראן.

 

מחירי הטיסות החל מ-555 דולר הלוך ושוב בהתאם לתאריכים, חברת טיק טיק מישראל הינה המשווקת הבלעדית של הטיסות לקטאר.

 

חברת התעופהAirways  TUS  מפעילה גם בתקופת החורף את כמות הטיסות הגדולה ביותר בקו מתל אביב ללרנקה ובנוסף מפעילה טיסות שבועיות בין תל אביב לפאפוס ובין תל אביב לדיסלדורף בגרמניה.

 

TUS Airways שהושקה מחדש בשנת 2021 היא חברת תעופה היברידית מודרנית המפעילה צי גדל של 5 מטוסי נוסעים מודרניים מסוג איירבוס A320. החברה מפעילה טיסות לרשת יעדים הולכת וגדלה מבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ומערים מרכזיות נוספות באזור. חברת TUS האירופאית הינה בבעלות גלובל כנפיים ליסינג אשר מחזיקה 49.9% ממניות החברה ואיש העסקים האמריקאי-קפריסאי קנט וולי מחזיק 50.1% מהבעלות על החברה.