לראשונה בנתב״ג: טורקיש משיקה אזור בידוק ביטחוני ושליחת כבודה

השירות הבלעדי יינתן גם לנוסעים עם כבודה הנשלחת לבטן המטוס. מתחם הצ׳ק אין הייעודי של טורקיש אירליינס ממוקם בכניסה לטרמינל 3 בשער 3 וכולל הנפקת כרטיסי עלייה למטוס ותג לכבודה


13:55 ,08.04.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה טורקיש אירליינס השיקה בימים אלה שירות בלעדי בנתב״ג לנוסעים שביצעו צ'ק אין מוקדם: אזור בידוק ביטחוני ייחודיי המיועד גם לנוסעים עם כבודה הנשלחת לבטן המטוס.

 

השירות החדש הינו פרי של שיתוף פעולה של חברת התעופה עם רשות שדות התעופה ונועד לעודד את ציבור הנוסעים הישראלי לבצע את הליך הצ׳ק אין בטרם הגיעם לנמל התעופה. עד לאחרונה, רק נוסעים עם כבודת יד יכלו לקצר את הליך הצ׳ק אין ולדלג על שלב דלפקי הצ׳ק אין. מעתה, כאמור, גם נוסעים הטסים עם כבודה הנשלחת לבטן המטוס יוכלו  ליהנות מחוויית צ׳ק אין יעילה יותר.

 

מתחם הצ׳ק אין הייעודי של טורקיש אירליינס ממוקם בכניסה לטרמינל 3 בשער 03, וכולל: מעבר מהיר בעמדות צ׳ק אין ממוחשבות, הנפקת כרטיס עלייה למטוס ותג לכבודה, מסלול מהיר לבידוק ביטחוני המיועד לנוסעי טורקיש אירליינס בלבד וכל זאת מבלי לגשת לדלפקי הצ׳ק אין.

 

השירות ניתן ללא תשלום לכל נוסעי החברה אשר ביצעו צ׳ק אין בטרם הגיעם לשדה דרך אתר החברה או באמצעות יישומון טורקיש אירליינס ונועד להבטיח חווית צ׳ק אין ייחודית ומתקדמת בשדה התעופה בן גוריון.  

 

לדברי מהמט אילקר בשראן, מנכ״ל טורקיש איירליינס ישראל: ״אנו שמחים להביא בשורה חדשה לנוסעי טורקיש אירליינס בישראל העומדת בכל כללי המצוינות בשירות של החברה. מעתה, נוסעי טורקיש אירליינס יוכלו ליהנות מהליך צ׳ק אין ובדיקה ביטחונית יעיל יותר. שירות זה מוצע לקהל לקוחותינו מתוך ראייה הוליסטית של חוויית הנסיעה והוא משלים את חוויית השירות המצטיינת הניתנת בזמן השהות במטוס״.