לראשונה בישראל: ה-747-800

מטוס המטען של חברת התעופה סילקווי המריא מישראל בשישי האחרון בטיסה ישירה להונג קונג, עם עצירה טכנית בבאקו


13:52 ,14.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה בישראל תופעל ביום שישי האחרון מטוס מטען מדגם בואינג 747-800F, השייך לחברת סילקווי, שהיה בטיסתו המסחרית השנייה אי פעם.

 

מישראל טס המטוס מלא מטענים ישירות להונג קונג, עם עצירה טכנית בבאקו, בדרכו לרחבי אסיה , אירופה ומדינות ברית המועצות לשעבר.

 

בישראל מיוצגת סילקווי על ידי חברת GSSA יוניטג. הבעלים ויו"ר החברה יורי בלן: "הבאת המטוס החדש לישראל מראה את הקשר העמוק שיש בין יוניטג לסילקוויי, ואת האמון שרוכשת סילקוויי הן לשוק הישראלי והן ליכולותיה של יוניטג בו. השוק הישראלי תומך בפעילותינו ומחזיר לנו תמיכה ואהבה רבה על כך שבתקופת הלחימה בדרום, חברת סילקוויי היתה מחברות המטען הזרות הבודדות שהמשיכו לטוס על פי לוח הזמנים המקורי, ללא ביטול אחד".

 

סמנכ"ל יוניטג מור גולדפינגר: "חברת סילקוויי מתפתחת מיום ליום. מטוס ה-800 משדרג את יכולותיה של סילקוויי לתת פתרונות ליעדים רבים ורחוקים בעולם, בעלויות תפעול מופחתות בשל קיבולת המטען הגבוהה המיוחדת שלו והחיסכון הרב בצריכת הדלק.

 

"אנו פותחים ללקוחותינו כל יום שווקים חדשים, כשיוניטג מוכרת ללקוחותיה משלוחים המתאימים למטוס 747 למזרח הרחוק. סילקווי היא בעלת יכולת להוביל מטען ליעדים שונים בעולם, מאוקיאניה דרך אסיה ועד אירופה, עם מטענים קשים ומסובכים, כמו גם במטענים מסחריים רגילים. השוק הישראלי לומד אותנו ומשבוע לשבוע אנו רואים תמיכה הולכת וגוברת בפעילותינו".

 

המנהל המסחרי והתפעולי של יוניטג בני ירוצ'בסקי ביקש לשבח את ההתארגנות המהירה של מסוף המטענים של סוויספורט בנתב"ג לקליטה וטיפול במטוס .

 

יצוין שמלבד סילקווי, מייצגת GSSA יוניטג בישראל את חברות התעופה טרנסארו, אוראל איירליינס, בלאביה, טאנדם ויוטי אייר, כשבכוונתה לייצג חברות נוספות בעתיד הקרוב ולהתחיל ולבצע מכירות ביבוא לישראל על גבי מטוסיה.