לופטהנזה קרגו ערכה כנס ל-12 שותפותיה

במפגש באי היווני סנטוריני שערכה לופטהנזה קרגו בו השתתפו בכירים מ-12 חברות הבלדרות והלוגיסטיקה איתן היא מקיימת שיתופי פעולה עסקיים, העניקה החברה פרס הצטיינות ל- CEVA Logisticsשכבר חמש שנים מגדילה הפעילות בחברות וב-2010 הביאה לשיא בשינוע מטענים


00:00 ,26.06.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה קרגו העניקה פרס הצטיינות לשותפה העולמית שלה CEVA Logistics. הפרס הוענק רשמית בעת כנס שהתקיים באי היווני סנטוריני כהוקרה על שיתוף פעולה מוצלח בשנה האחרונה בין החברות כחל מהאסטרטגיה המשותפת להגדיל יחד את הפעילות.

"שיתוף הפעולה בין CEVA Logistics ולופטהנזה קרגו ב-2010 התבסס על שותפות יוצאת דופן. יחד השגנו גידול משמעותי במטענים" אמר יו"ר ומנכ"ל לופטהנזה קרגו, קרל אורליך גרנד (Karl Ulrich Garnadt). הוא הוסיף כי, "פעם נוספת אנו רואים שלקוחותינו הגדולים ולופטהנזה קרגו יכולים להרוויח הרבה דרך שיתופיות גלובלית. לאחר המשבר הכלכלי ב-2009, אנו עיצבנו את ההשתקמות הכלכלית שלנו יחד עם לקוחותינו החשובים ביותר".

גרנד וד"ר אנדראס אוטו, חבר המנהלה למוצרים ומכירות, הגישו את הפרס לברונו סילדר (Bruno Sidler), סמנכ"ל תפעול CEVA Logistics ודייויד לרה (David Lara), סגן נשיא מחלקת המטענים האוויריים בחברה. ד"ר אוטו הציג גם כן את היחסים המיוחדים בין החברות, באומרו כי, "למרות הירידה בביקושים ובשינוע המטענים בעולם בעת המשבר ב-2009, אנו הצלחנו בעזרת עבודה משותפת עם CEVA Logistics, להשיג גידלה עקבית בשיעורי המטענים. CEVA Logistics היא השותף הגלובלי היחיד שלנו שהגדיל את המטענים בטונים כל שנה במשך חמש השנים האחרונות. זה משקף את שיתוף הפעולה המצוין והאמינות הגבוהה בין שתי החברות, שהמשיך גם בשנת 2010, שהיוותה שנת שיא בשיתוף הפעולה".

סידלר ציין בתגובה כי, "כבוד הוא לנו לקבל פרס יוקרתי זה משותף מפתח שלנו. אנו נהנינו תמיד מהעבודה המשותפת עם לופטהנזה קרגו והגדילה בפעולות השילוחית בדרך האוויר ב-2010 היא כראייה כיצד השותפות הזו הביאה לרווחים בשני הצדדים. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם לופטהנזה קרגו ולהרחיבו בעתיד".

עוד צוין כי, בשנים האחרונות תכנית השיתוף הגלובלית של לופטהנזה קרגו הפכה לפלטפורמה חשובה לגדילה קבועה ומגיעה ל-50% מהכנסותיה של החברה בדרך 12 השותפים שלה והם: Agility, DHL, DSV, Expeditors, Hellmann, Kühne+Nagel, Nippon Express, Panalpina, DB Schenker, UPS ו- Uti. כנס השותפים הוא מפגש שנתי גדול שמארגנת החברה.