לופטהנזה קרגו: ערוכים היטב להפצת חיסוני הקורונה

החברה הודיעה על מוצר פרימיום חדש שפותח במיוחד להובלת חיסוני COVID-19. המוצר הנקרא COVID-19 Temp Premium ויהיה ניתן להזמנה החל מה -11 בינואר 2021


13:17 ,23.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לופטהנזה קרגו ציינה אתמול בהודעה לעיתונות כי היא ערוכה היטב להפצתם העולמית של חיסוני הקורונה השונים בחודשים הקרובים. על פי הודעת החברה ״הובלה אווירית הכרחית להפצה מהירה ואמינה בין-יבשתית של תרופות רגישות ביותר. לכן, צוות משימה ייעודי הכין מגוון תרחישי תחבורה אפשריים מאז האביב״.

 

פיטר גרבר, מנכ״ל חברת לופטהנזה, ציין כי ״הפצת התרופות הרגישות לטמפרטורה ולזמן היא תובענית ביותר. היינו אחת מחברות התעופה הראשונות שהתמחו בהובלת מוצרים רפואיים ותרופות ולכן אנו יכולים להיעזר בניסיון רב שנים. בזכות הרחבת התשתיות שלנו על הקרקע אנו יכולים להתמודד עם כמויות גדולות יותר ולהעביר אותם ברחבי העולם תוך תמיכה בלקוחות שלנו להובלה בטמפ׳ מבוקרת. בשנת 2019 העברנו כמאה אלף טונות של תרופות. אנו מוכנים לתרום תרומה חשובה נוספת להתגברות על המגפה על ידי הפצת החיסונים ברחבי העולם״.

 

בעוד שהובלה של חיסוני COVID-19 כבר זמינה ללקוחות חברת לופטהנזה קרגו, החברה הודיעה כעת על מוצר פרימיום חדש ללקוחותיה, שפותח במיוחד להובלת חיסוני COVID-19. המוצר הנקרא COVID-19 Temp Premium ויהיה ניתן להזמנה החל מה -11 בינואר 2021. המוצר יספק שירות לקוחות מקיף ומותאם אישית לאורך רשת הובלה, כולל ניטור מלא של משלוחי חיסונים לאורך כל התהליך כמו גם שירות לקוחות שיהיה זמין 24/7. בנוסף, מוצר הפרימיום החדש כולל גישה בעדיפות גבוהה לקיבולת בשילוב עם מיקוד טמפרטורה וסטנדרטים מקיפים של אבטחה, כמו גם יכולת הזמנה בכל רשת לופטהנזה קרגו.