לופטהנזה קרגו: עדיין יש עיכובים בטיסות המטען

בנוסף להשבתה נרחבת של מערכות ה-IT של קבוצת לופטהנזה בשל תקלה שהתקיימה אתמול מתוכננת מחר גם שביתה של האיגוד המקצועי ״ורדי״. לופטהנזה קרגו: כל תוכנית הטיסות של לופטהנזה גרופ איירליינס בנמלי התעופה של פרנקפורט ומינכן מושעות למחר


12:00 ,16.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לופטהנזה קרגו עדכנה הבוקר את לקוחותיה כי בעקבות התאונה בה נחתכו בטעות כבלי תקשורת שגרמו להשבתה נרחבת של מערכות ה-IT של קבוצת לופטהנזה, ושל טיסות החברה, המערכת כולה עדיין תחת מתח ועדיין נרשמים עיכובים בהובלת מטענים.

 

בנוסף לתקלה, האיגוד המקצועי ״ורדי״ קרא לעובדי שירותי הקרקע, אבטחת התעופה והשירותים הציבוריים במספר נמלי תעופה בגרמניה לצאת לשביתה של יום שלם ביום שישי הקרוב (מחר), 17 בפברואר. האיגוד מבקש להשבית הפעילות בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי להסתיים בלילה בין יום שישי לשבת. שדות התעופה שייפגעו מהשביתות הם פרנקפורט/מיין, מינכן, שטוטגרט, המבורג, דורטמונד, האנובר וברמן. מפעילי שדות התעופה כבר הודיעו כי בשל היקף ואופי השביתה שהוכרזה, יהיה צורך בהפסקת הפעילות הסדירה.

 

לופטהזה קרגו הודיעה ללקוחותיה כי כל תוכנית הטיסות של לופטהנזה גרופ איירליינס בנמלי התעופה של פרנקפורט ומינכן מושעות, כאשר המשמעות היא שמספר רב של יכולות בטן יבוטלו להובלת מטען ביום זה. החברה ציינה כי היא פועלת במהירות לשריין מקום למטענים בטיסות הזמינות הבאות. כמו כן, החברה הודיעה כי חלק מטיסות המטען  המתוכננות של לופטהנזה קרגו לפרנקפורט יגיעו ביום שישי בפברואר. 17 יפעלו כמתוכנן, אך הפריקה תוגבל למטענים מיוחדים כמו חומרים מתכלים ובעלי חיים. בהמשך לשביתה, ביום שישי, 17 בפברואר, טיסות מטען משדה פרנקפורט מבוטלות. חלק מהחיבורים הללו יחודשו לשבת, פברואר. 18.

 

מלופטהנזה קרגו נמסר: ״אנו מצטערים על ההתאמות הנדרשות ועל אי הנוחות שנוצרה כתוצאה מכך ומודים ללקוחות על ההבנה ושיתוף הפעולה במהלך תקופת השביתה הזו. הצוותים של לופטהנזה קרגו עושים כרגע הכל כדי לספק ללקוחות את התמיכה הטובה ביותר״.