לופטהנזה קרגו משיקה מכלים קלים לאחסון מטענים

החל מעונת הסתיו הקרובה, תחל לופטהנזה להחליף את מכלי העברת המטענים במכלים חדשים עשויים חומר פלסטי קל, הקלים ב-15% מאלה הקיימים היום. המכלים החדשים צפויים להקטין את פליטת דו תחמוצת הפחמן של המטוסים


00:00 ,11.07.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה קרגו תחל להשתמש במכלים חדשים להעברת מטענים, החל מעונת הסתיו הקרובה. מחברת התעופה הגרמנית נמסר כי, בעונה הבאה, יוחלפו חלק ממכלי החברה במכלים חדשים העשויים חומר פלסטי קל והם ישולבו גם במטוסי נוסעים ומטוסי מטען. עד שנת 2015 מתכוונים בלופטהנזה להחליף את כל המכלים ברשותם.

עוד נמסר כי, המכלים החדשים הינם קלים ב-15% מאלה הקיימים היום ועל כן הינם גם ידידותיים לסביבה. בחברה מסבירים כי עקב כך צפויה צריכת הנפט המזוקק לקטון ב-2,180 טון לשנה ופליטת דו תחמוצת הפחמן תקטן ב-6,867 טון. סך הכל יוחלפו 5,000 מכלים.

לופטהנזה קרגו וחברת הבת Jettainer, שמתמחה בלוגיסטיקה, ערכה מבחנים נרחבים של המכלים החדשים על גבי סיפוני המטוסים, בהתייחס לפרמטרים של ביטחון וטיפול במטענים, גם במטוסי נוסעים וגם במטוסי מטען. בלופטהנזה קרגו מציינים כי התוצאה היא שמכלים אלו זקוקים לפחות תיקונים מאשר המכלים הקונבנציונליים להעברת מטענים העשויים אלומיניום. כמו כן, הם עומדים בכל הסטנדרטים ההכרחיים.

לדברי, יו"ר ומנכ"ל לופטהנזה קרגו, קרל אורליך גרנדט: "המכלים החדשים הם צעד נוסף להשגת מטרותינו השאפתניות למזעור פליטת הגזים. יחד עם חברת Jettainer אנו משקיעים בטכנולוגיות החדשות. קבוצת לופטהנזה תפעיל את הצי הגדול ביותר של מכלים קלים בעולם". הוא הוסיף כי, החברה תמשיך לפתח טכנולוגיה זו גם לטובת מכלים אחרים.