לופטהנזה קרגו מחדשת את טיסות המטען לישראל

קיימה אתמול טיסת מטען מיוחדת עם בואינג 777 ועליה בכירים בקבוצת לופטהנזה קרגו. החברה תפעיל מטוסי מטען של בואינג 777 ואיירבוס A321 החל מה-6 בינואר לצד חידוש טיסות הנוסעים. שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה קרגו ישראל: ״מרגיש כמו לידה מחדש״


12:05 ,21.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול התקיימה טיסת המטען המיוחדת הראשונה מבין שתי טיסות מטען מיוחדות עליהן הכריזה לופטהנזה קרגו. הטיסה הראשונה, שהתקיימה במטוס מטען של בואינג מדגם 777 כללה, מלבד מטעני יבוא ויצוא מ/ל ישראל, גם מנהלים בכירים של קבוצת לופטהנזה שהגיעו לישראל על מנת להביע תמיכה והזדהות עם פעילות הקבוצה בישראל: מר גריכטה אוליבר (Grychta Oliver), ראש מחלקת ביטחון בקבוצת לופטהנזה קרגו, מר אנדרה שולץ, מנהל חטיבת אזור מזה״ת, אפריקה, דרום אסיה ורוסיה בחברת לופטהנזה קרגו, מר מתיאס ליהמן, מנהל שינוע ופעילות טיסות, וקפטן פרנק-מארק מליינר, הטייס הראשי העומד בראש צי מטוסי בואינג 777 של החברה. בכירי הקבוצה התקבלו בנתב״ג על ידי בכירי רש״ת בהם סמנכ״ל תפעול קרקע וסמנכ״ל הביטחון ברש״ת. 

 

הבכירים הביאו איתם חדשות משמחות כאשר לופטהנזה קרגו הודיעה הבוקר ללקוחותיה על חידוש טיסות המטען לישראל החל מה-6 בינואר 2024. זאת בהמשך להודעת הקבוצה על חידוש הטיסות לישראל עם 20 טיסות נוסעים שבועיות החל מה-8 בינואר, 2024 (ר׳ לינק לידיעה). 

 

לופטהנזה קרגו תפעיל טיסות מטען מפרנקפורט באופן הבא: בימי שלישי וחמישי יופעל בקו מטוס איירבוס A321F במסלול FRA-TLV-FRA. בימי שבתות יפעל מטוס מטען בואינג B777F במסלול FRA-TLV-FRA. הטיסות זמינות כעת להזמנה. נזכיר כי במסגרת שתי הטיסות המיוחדות בדצמבר תפעל בשבוע הבא, יום ד׳, טיסת מטען מיוחדת נוספת במטוס B777F

 

שאול גרימברג, מנכ״ל לופטהנזה ישראל: ״היתה אתמול התרגשות גדולה בקרב העובדים, הצוות וגם הלקוחות. לופטהנזה חזרה לפעילות בישראל אחרי 10 שבועות בהן לא היתה פה טיסה וזה מרגיש כמו לידה מחדש. החזרה לפעילות היא הבעת אמון של החברה בחזרת הטיסות של לופטהנזה לישראל. כל הקבוצה היתה עם העיניים על הטיסה הראשונה הזאת שהיתה מאד מוצלחת ומפוצצת עד אפס מקום הן ביבוא והן ביצוא. הגיעו לפה מספר מנהלים בכירים שהביעו תמיכה בנו ובלקוחות והתרגשו יחד איתנו. גם הלקוחות מרגישים את התמיכה ואת הצורך בשירות המיוחד הזה שלופטהנזה מביאה לשוק״. 

 

מקבוצת לופטהנזה נמסר עוד כי ״בטיחות תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות של חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה. קבוצת לופטהנזה ממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם רשויות מקומיות ובינלאומיות. לוחות הזמנים של הטיסות עשויים להיות מותאמים אם המצב ישתנה״.