למרות תחזיות קודרות להאטה נוספת בתנועת המטענים האווירית שבין ארה"ב, יפן וגרמניה, בחברת תעופת המטען מגרמניה משוכנעים ביכולת שלהם לגדול ב- 2.5-3.0 אחוזים בשנת 2013 בעיקר נוכח ההערכה שסין תיתן את הטון והקיבולות יגדלו מאזור סחר זה.
מנהל המכירות של לופטהנזה קרגו, אנדריאס אוטו, ציין כי שני מטוסי ה- MD-11 שהושבתו בתקופה האחרונה מפעילות יוחזרו לשירות קבוע מיד כשהשוק יתאושש וכי הוא מצפה להגעתם של שני פרייטרים מסוג בואינג 777 החדשים בשנה הבאה. אולם, במידה והשוק לא יתאושש, ציין אנדריאס אוטו ש"מטוסים חלשים יותר", כולל מטוסי MD-11 שהוסבו מתצורת נוסעים לתצורת מטען, יהיו מקורקעים.
נציין כי לופטהנזה קרגו השיגה רווח תפעולי של 85.6 מיליון דולרים בשלושת הרבעונים הראשונים של 2012. אולם בסיכומה של 2012 צופים בחברה רווח תפעולי נמוך מזה שהושג בשנים 2010 ו- 2011. לטענת אנדריאס אוטו, לופטהנזה קרגו נמצאת במצב טוב יותר מחברות מתחרות דוגמת אייר פראנס-KLM קרגו, Cargolux וסינגפור איירליינס קרגו.
מנהל המכירות של לופטהנזה קרגו מתח ביקורת על ממשלת גרמניה בציינו כי איסור הטיסה בשעות הלילה ב- hub של החברה בפרנקפורט משפיע על רווחיות החברה. להערכתו מדובר על סך של 40 מליון אירו בשנה. הוא סיכם: "בסביבה כלכלית ותחרותית קשה יותר ויותר, ההחלטה הזו לא עוזרת לנו כלל. אני מופתע הממשלה שלנו לא דואגת לנו".