לופטהנזה פועלת לגיוס 20 אלף עובדים

דובר של חברת התעופה, המפעילה מבחר חברות תעופה בהן סוויס, ואוסטריאן איירליינס, ציין כי היא מתכננת ליצור 12,000 מקומות עבודה חדשים ולהחליף 8,000 עובדים שעזבו במהלך המגיפה


10:41 ,18.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה השנייה בגודלה באירופה (לפי מספר נוסעים) מתכננת לגייס קרוב ל-20 אלף עד סוף השנה הבאה, זאת במקביל לכאוס השורר בענף הנסיעות. מנכ״ל לופטהנזה, קרסטן ספור, דיבר על מסע הגיוס של חברת התעופה בתדרוך חדשותי שהתקיים לאחרונה.

 

דובר של חברת התעופה, המפעילה מבחר חברות תעופה בהן סוויס, ואוסטריאן איירליינס, ציין כי היא מתכננת ליצור 12,000 מקומות עבודה חדשים ולהחליף 8,000 עובדים שעזבו במהלך המגיפה.

 

לופטהנזה אישרה את תוכניות הגיוס וציינה כי רוב התפקידים הנדרשים הינם בעבודות מבצעיות בהם צוותים, צוות קרקע, צוות טכני והסעדה.

 

כמו חברות תעופה רבות אחרות, לופטהנזה נאבקה להתמודד עם שילוב מאתגר של עלייה חדה בביקושים לטיסות מצד הנוסעים לצד כוח עבודה מדולדל בעקבות פיטורים המוניים במהלך המגיפה. ביטולי טיסות שנגרמו בשל המצב גרמו לשיבושים רבים עבור הנוסעים.

 

מנכ״ל לופטהנזה ציין בתדרוך לעיתונות כי לופטהנזה לא תגיע לרמות קיבולת של טרום-המגיפה בשנה הבאה, זאת מכיוון שמיתון פוטנציאלי עלול לגבות מחיר מהכלכלה הגרמנית. ״אין לנו תוכניות לעזוב את הרווחיות שהשגנו ברבעון השני״, אמר ספור בתדריך, והוסיף כי יולי ואוגוסט היו שניהם חודשים נהדרים עבור לופטהנזה.