לופטהנזה משדרגת שירות המטענים לישראל עם בואינג 777

השירות החדש, שיחל לפעול מסוף אוקטובר הקרוב, יפעל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות עם עצירה בקהיר. שאול גרימברג: ״הפרייטר החדש מסוגל לשנע מטענים בגובה 3 מטרים, ומאפשר לחברתנו להיפתח להזדמנויות עסקיות חדשות, ולשווקים חדשים״


12:43 ,26.07.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מחלקת המטענים של חברת לופטהנזה בישראל הודיעה לאחרונה על שדרוג שירות המטענים לשוק הישראלי וזאת באמצעות כניסתו לשירות של מטוס מטען מסוג בואינג 777. עד כה קיבל שוק המטענים הישראלי שירות באמצעות מטוס MD11F. 

 

השירות החדש יחל לפעול בלו״ז החורף של החברה, החל מסוף אוקטובר הקרוב, וזאת בתדירות של שלוש טיסות שבועיות ביבוא מפרנקפורט וביצוא עם עצירה בקהיר בדרכו לפרנקפורט. לוח זמנים מפורט יפורסם לקראת תחילת הפעילות. 

 

נציין כי בימים אלה, ״בתקופת הקורונה״, חברת לופטהנזה משרתת את השוק הישראלי עם  מטוסי מטען  מסוג MD11F שטסים ישירות בין תל אביב ופרנקפורט פעמיים בשבוע. 

 

שאול גרימברג, מנהל המטען של לופטהנזה ישראל, מציין כי מדובר בשדרוג משמעותי, מכיוון שלמטוס הבואינג 777 יתרון בולט. ״מדובר במטוס עם יכולת שינוע של מטענים בגובה של 3.00 מטרים לעומת המטוסים הנוכחיים שמאפשרים שינוע מטענים בגובה מקסימלי של 2.50 מטרים. הפרייטר החדש מאפשר לחברתנו להיפתח להזדמנויות עסקיות חדשות, ולשווקים חדשים״. 

 

מטוס המטען בואינג 777 הינו מטוס המטען החדיש והיעיל ביותר כיום בעולם התעופה והוא ידוע כמטוס בטוח ואמין במיוחד. המטוס יכול לשאת 103 טון מטען ולכסות כל יעד בטווח של 9,045 ק״מ במשך 10 וחצי שעות טיסה רצופות. למטוס דלת מטען מיוחדת בחלק האחורי של הסיפון המרכזי והיא מאפשרת שינוע מטענים בגובה של עד 3.00 מטרים.