לופטהנזה: הטיסות לישראל יחודשו ב-8 בינואר

הקבוצה תפעיל טיסות עם חברות הבנות לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס וסוויס ליעדים פרנקפורט, מינכן, וינה וציריך. החברה תפעיל בסך הכל כ-20 טיסות שבועיות לתל אביב וממנה - כ-30% מלוח הטיסות הרגיל של החברה


10:28 ,17.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מתכננות לחדש את טיסותיהן לתל אביב ב-8 בינואר 2024. בשלב ראשון תציע לופטהנזה איירליינס בתחילה ארבע טיסות שבועיות מתל אביב לפרנקפורט ושלוש טיסות שבועיות למינכן. אוסטריאן איירליינס מתכננת שמונה קווים שבועיים לווינה וחברת SWISS תפעיל חמש טיסות שבועיות מתל אביב לציריך. 

 

בשלב ראשון, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה יציעו כך בסך הכל 20 קווים שבועיים לתל אביב וממנה. נתון זה מהווה כ-30 אחוז מלוח הטיסות הרגיל של הקבוצה. מקבוצת לופטהנזה נמסר עוד כי חברות התעופה תפעלנה בשירותים אלה מטוסים ממשפחת איירבוס A320.

 

עוד נמסר מקבוצת לופטהנזה כי לוח הטיסות זה מציע קישורים טובים מישראל לטיסות לצפון אמריקה ובחזרה דרך מרכזי קבוצת לופטהנזה בפרנקפורט, מינכן, וינה וציריך. לוח הטיסות יפורסם ביום שני, 18 בדצמבר 2023. ניתן להזמין טיסות מתאריך זה ואילך.

 

מקבוצת לופטהנזה נמסר כי: ״בטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות עבור חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה. קבוצת לופטהנזה ממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות והבינלאומיות. יש לצפות להתאמות אפשריות בלוח הטיסות עקב תנאים משתנים.

 

נזכיר כי לופטהנזה גרופ איירליינס השעתה את טיסותיה הסדירות לתל אביב וממנה ב-9 באוקטובר 2023.