לאור הביקושים: וירג׳ין אטלנטיק תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו ת״א-לונדון

זאת החל מה-25 במרץ. לקראת חג הפסח והציפייה לצמצום מגבלות הבידוד בפני ישראלים שעברו את החיסון, התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת החברה להכפיל את מצבת הטיסות בקו


09:48 ,16.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה וירג׳ין אטלנטיק מדווחת היום כי החל מה-25.3 תחל להפעיל את קו ת״א - לונדון במתכונת של 4 טיסות שבועיות.

 

לפני כשבועיים דיווחה החברה כי עם ההכרזה על חזרתו לפעולה של קו הטיסות מת״א ללונדון במתכונת של 2 טיסות שבועיות, נרשמה בשבוע שעבר תפוסה של 85%-95%. כעת, לקראת חג הפסח והציפייה לצמצום מגבלות הבידוד בפני ישראלים שעברו את החיסון, התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת החברה להכפיל את מצבת הטיסות בקו.

 

לדברי ניק בטלס, מנהל מסחרי, וירג׳ין אטלנטיק ישראל: ״המחויבות שלנו לשוק הישראלי נמשכת. לאור הביקושים הגבוהים, בעיקר מקרב הלקוחות העסקיים, החלטנו לתגבר את הקו תל אביב-לונדון בעוד 2 טיסות שבועיות כך שהחל מה- 25.3 נפעיל 4 טיסות שבועיות עם מטוס הבואינג 787-9. בהמשך, בכפוף לביקוש ולהתייצבות השוק, נקבל החלטה האם לחזור ולתפעל את הקו בטיסה יומית, כפי שהיה עד מרץ אשתקד״.

 

וירג׳ין אטלנטיק מפעילה את הקו מת״א ללונדון עם מטוס דרימליינר 9- B787 שיכול להכיל כ-249 נוסעים (מלונדון לת״א קיימת מגבלה ל-230 נוסעים). טיסת הבוקר יוצאת מתל אביב בימי ראשון, שלישי, חמישי ושישי בשעה 06:05 והטיסה מלונדון לתל אביב ממריאה ב- 21:30 בימים שני ורביעי וב- 20:30 בימים חמישי ובשבת.

 

ישראייר מרחיבה את מגוון היעדים

 

בתוך כך חברת ישראייר הודיעה כי היא מרחיבה את היצע יעדי הטיסה שלה מהם ניתן להיכנס לישראל. החברה תפעיל במהלך השבועות הקרובים טיסות ל- 11 יעדים שונים בהם קפריסין, אתונה, פרנקפורט, קייב, בטומי, דובאי, רומא, בולגריה, פריז, בלגרד ומונטנגרו.


תדירות הטיסות תיקבע בהתאם לביקוש ולאישורים שיינתנו.