ישראייר תפעיל טיסות שבועיות בקו ת"א-עמאן

שר התחבורה, ישראל כץ, העניק לישראייר אישור להפעלת טיסות סדירות בין ישראל לירדן בסוף השבוע האחרון. בתחילה תפעיל החברה שתי טיסות שבועיות. טיסות נוספות יתווספו על פי הצורך


00:00 ,27.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

ישראייר קיבלה ביום חמישי, ה-24 במרץ, את אישורו של ישראל כץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים, לשמש כמוביל נקוב בהפעלת טיסות סדירות בקו תל אביב-עמאן.

מישראייר נמסר כי, החברה מתכוונת להפעיל בתחילה שתי טיסות סדירות בשבוע בקו תל אביב-עמאן, במטרה להפוך את ירדן ליעד נגיש ואטרקטיבי יותר בעיקר עבור תיירים ישראלים להם ירדן מהווה שער יציאה למזרח הרחוק ליעדים כדוגמת בנגקוק, דלהי, הונג קונג ועוד.

עוד נמסר כי, עמאן נחשבת לעיר החשובה ביותר בירדן, מאחר והיא משמשת כמרכז המסחר, התעשיה, התחבורה, החינוך והשלטון של ירדן. בשנת 2010 עמד מספר הנוסעים בקו נתב"ג-עמאן על כ-115 אלף נוסעים.

לדברי דרור בהט, סמנכ"ל מסחר ותעופה IDB תיירות "אנו מתכוונים לעשות שימוש במטוסים החדשים שנרכשו לאחרונה על ידי ישראייר להפעלת הקו לעמאן. בשלב ראשון יופעלו שתי טיסות שבועיות בקו, טיסות נוספות יתווספו על פי הצורך. אנו בטוחים כי הקו לעמאן, עיר מרכזית המהווה גם גשר למזרח הרחוק, ינחל הצלחה ויהפוך את ירדן לנגישה מאי פעם עבור הנוסע הישראלי".

בהט הוסיף עוד כי "אנו בוחנים אפשרות לשיתוף פעולה עם Royal Jordanian, חברת התעופה הלאומית של ירדן, אשר הייצוג שלה בארץ מבוצע על ידי קבוצת IDB תיירות".