ישראייר תפעיל טיסות ישירות למלגה בספרד

משיקה יעדים חדשים בעונת אביב קיץ 2023 בהם חאניה בכרתים, ליסבון ונאפולי. הילה הרמולין-רונן, סמנכ״לית השיווק והמכירות בישראייר: ישראייר מציגה לראשונה לראשונה לו״ז מתוכנן לכשנה מראש״


13:09 ,21.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ישראייר ממשיכה לגדול והכריזה על פתיחת קו תעופה חדש בטיסות ישירות למלגה בספרד. הטיסה הראשונה תמריא ב-16 במאי 2023 כאשר הטיסות יצאו פעם בשבוע בימי שלישי. משך הטיסה מישראל למלגה כ-6 שעות.

 

מלגה הינה העיר החמישית בגודלה בספרד ובירתה של קוסטה דל סול - ״מפרץ השמש״. מיקומה על אחת השפלות הגדולות של רצועת החוף בריביירה והיא נחשבת לאחת מהערים היפות ביותר בספרד בזכות היותה עיר ציורית וצבעונית. האזור מתאפיין במזג אוויר נוח בכל ימות השנה וזאת בזכות ההרים הסובבים אותה. מלגה מאפשרת גישה נוחה אל המוקדים של החבל ובהם המשולש הנצחי גרנדה, סבילה וקורדובה וכמובן אתרי הנופש הנוצצים הפזורים לאורכה של ריביירת קוסטה דל סול.

 

בנוסף לכ-30 יעדים אליהם טסה ישראייר עד כה, יושקו השנה מספר יעדים חדשים נוספים של החברה החל מאביב 2023. ישראייר תתחיל לטוס לחאניה בכרתים, לליסבון ולנאפולי.

 

הילה הרמולין-רונן, סמנכ״לית השיווק והמכירות בישראייר: ״בסקרים שערכנו עלה כי הקהל הישראלי מעוניין ומתכנן להזמין את החופשות המשפחתיות בפסח ובחופשת הקיץ כבר עתה, על מנת להבטיח את המקומות בתאריכים המבוקשים, במחיר משתלם. במענה לצורך זה ישראייר הקדימה משמעותית את היערכותה בשדרה המסחרית והתפעולית ומציגה לראשונה לו״ז מתוכנן לכשנה מראש״.