ישראייר משיקה את צי המטוסים החדש

האורחים הגיעו במטוס ATR 72 לאירוע סיכום השנה; ראש עיריית אילת: "כבר בשנה הבאה יתחילו העבודות על שדה תעופה החדש של העיר כאשר המטרה היא שתוך 4-5 שנים תזכה אילת לשדה תעופה חדש"


00:00 ,06.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום שלישי, ה-4 באוקטובר, התקיים באילת אירוע לציון השקת צי המטוסים החדש של ישראייר וסיכום שנת תשע"א. האירוע התקיים במעמד ראש העיר אילת, מר מאיר יצחק הלוי ובהשתתפות בכירי ישראייר ו- IDB תיירות, יו"ר IDB תיירות מר צבי יוכמן, מנכ"ל ישראייר מר רז גור-אריה וסמנכ"ל מסחר ותעופה IDB תיירות מר דרור בהט. כמו כן השתתפו באירוע גם בכירי המלונאים ואנשי העסקים בעיר, שבי שי, מנכ"ל התאחדות המלונות באילת; רפי שדה, מנכ"ל רשת פתאל; ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל; אבי חובר, רשות שדות התעופה אילת ורבים נוספים. בנוסף לכך, כיבד את האירוע בנוכחותו הקונסול המצרי מר אחמד איזת.

האורחים הגיעו לאירוע בטיסה מסחרית של חברת ישראייר במטוס ATR 72 החדש. במהלך הטיסה, בוצע שידור חי של רדיו "קול הים האדום" באילת. השידור המיוחד התאפשר בעקבות שיתוף פעולה של החברה עם תחנת הרדיו. ההיערכות לשידור ארכה שבועות ארוכים וכללה בין השאר תיאומים טכנולוגיים שאפשרו לשידור להגיע למאזינים בצורה אופטימאלית.

האירוע התקיים באילת, כאות הערכה של ישראייר לעיר ולפרנסיה וכציון למעורבותה ופעילותה הרבה של ישראייר בעיר ובקידום התיירות אליה. מעורבות שהתגברה לאחרונה עם השלמת הפעלת צי המטוסים החדש של ישראייר לעיר וממנה.

במהלך האירוע הציג צבי יוכמן, יו"ר IDB תיירות, את השינויים המשמעותיים שעברה ישראייר בשנה האחרונה. לדבריו, "השנה האחרונה ודאי תיזכר כאחת השנים המשמעותיות ביותר עבור ישראייר, במהלכה הכפילה החברה את כמות הנוסעים תושבי אילת בהשוואה לשנה שעברה. פתחנו את השנה עם תחילת פעילותם של 2 מטוסי איירבוס A320 חדשים וסיימנו עם רכישתם והגעתם של 2 מטוסי ATR, אף הם חדשים, שנכנסו לפעילות מיידית בחברה, בכך הפכה ישראייר לחברת התעופה עם צי המטוסים החדיש ביותר בעולם. אין ספק שצי המטוסים החדש שיפר באופן ניכר את השירות לנוסעים ואת העמידה בלוחות זמני הטיסה, הן בפעילותה הבינלאומית של ישראייר והן בפעילותה בטיסות הפנים ארציות."

סמנכ"ל מסחר ותעופה IDB תיירות, מר דרור בהט הוסיף וציין כי "החלפת צי המטוסים של החברה יצר שינויים שמורגשים בכל רמות השירות של ישראייר, החל מדיוק זמני הטיסה ועד לשדרוג חווית הטיסה, כולל חוברות שונות לילידם ומבוגרים ופנקסי הנחות המחולקים לנוסעים במהלך הטיסות."

ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, הגיב לדברי ראשי ישראייר ו- IDB תיירות ואמר כי בשנה האחרונה הציבה ישראייר סטנדרטים חדשים בתעופה הפנים ארצית. סטנדרטיים ששאר חברות התעופה צריכות ליישר קו על פיהם. עוד ציין ראש העיר כי כבר בשנה הבאה יתחילו העבודות על שדה תעופה החדש של העיר כאשר המטרה היא שתוך 4-5 שנים תזכה אילת לשדה תעופה חדש ובסטנדרטים בינלאומיים גבוהים."