טייסי לופטהנזה קרגו ישבתו לטובת העלאת שכרם

לופטהנזה מסרה כי היא ביטלה 800 טיסות בפרנקפורט ובמינכן שהיו מתוכננות ליום שישי, וקומץ טיסות ביום חמישי, לאחר שאיגוד הטייסים הכריז על שביתה של 24 שעות. איגוד הטייסים מבקש העלאה של 5.5% בשכרם


14:46 ,06.09.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

שביתה של יום אחד, לטובת תוספת שכר של 5.5%, שתוכננה ליום שישי על ידי טייסים בחברת התעופה לופטהנזה תשפיע גם על חברת הבת של מטוסי המטען של החברה. כך דווח בעיתונות זרה.

 

האיום החמור יותר המשלוחים ועל לופטהנזה קרגו הוא נקיטת שביתה ארוכה עתידית שעלולה לשבש את שרשראות האספקה.

 

לופטהנזה מסרה כי היא ביטלה 800 טיסות בפרנקפורט ובמינכן שהיו מתוכננות ליום שישי, וקומץ טיסות ביום חמישי, לאחר שאיגוד הטייסים הכריז על שביתה של 24 שעות. ההשבתה מגיעה בעיתוי בעייתי מבחינת החברה – תקופה בה רבים חוזרים הביתה בתום חופשת הקיץ.

 

״לופטהנזה פועלת עם כוחות משותפים כדי להחזיר את פעולות הטיסות שלה למצב נורמלי במהירות האפשרית. עם זאת, השפעות השביתה עדיין עשויות להוביל לביטולי טיסות בודדים או לעיכובים בשבת ובראשון הקרוב״, מסרה חברת התעופה בהודעה לעיתונות.

 

איגוד VC, איגוד הטייסים והמהנדסים של חברות התעופה בגרמניה, מייצג את האינטרסים של כ-9,600 אנשי צוות הטייס מכל חברות התעופה הגרמניות, כולל 5,000 ב-Lufthansa וב-Lufthansa Cargo.

 

הטייסים, המבקשים תוספת שכר של 5.5% השנה עם התאמות אינפלציה שנתיות, דחו בשבוע שעבר הצעה מהנהלת לופטהנזה לאחר שהצביעו בעבר לאשר שביתה.