טורקיש קרגו מעבירה פעילותה למתקן SMARTIST

בפעולה שארכה 72 שעות, טורקיש קרגו העבירה את פעילות המטענים שלה לשדה החדש באיסטנבול ותשנע את כל המטענים שלה דרך המתקן הלוגיסטי החדש המכונה SMARTIST ומשתרע על שטח של 340 אלף מ״ר


14:08 ,08.02.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה טורקיש קרגו מאחדת את כל פעילות המטען הרחבה שלה כך שתעבור דרך מתקן ענק וחדש באיסטנבול המכונה SMARTIS. נזכיר כי חברת טורקיש העבירה את פעילות הנוסעים שלה לשדה התעופה החדש באיסטנבול באפריל 2019 ואילו טורקיש קרגו המשיכה להפעיל את טיסותיה לנמל התעופה ע״ש אתאטורק בעיר. כעת, בפעולה שארכה 72 שעות, טורקיש קרגו העבירה את פעילות המטענים שלה לשדה החדש והיא כאמור תשנע את כל המטענים שלה דרך המתקן הלוגיסטי החדש המכונה SMARTIST ויהווה עבורה כעת את ביתה החדש.

 

טורהאן אוזן, סמנכ״ל המטענים של טורקיש קרגו, ציין כי ״כעת, אנו מרכזים את פעולות המטען האוויריות שביצענו בצורה מנצחת על בסיס ׳מרכז כפול׳ מבלי לפגוע באיכות השירות שלנו, תחת קורת גג אחת בנמל התעופה של איסטנבול. הודות ל-SMARTIST, הבית החדש שלנו עם כל התהליכים שלו מצויד במערכות אוטונומיות ורובוטיות, אנחנו בתור טורקיש קרגו  מוכנים כעת לעתיד יותר ממה שהיינו אי פעם״.

 

 SMARTIST, שתוכנן לשמש כבניין התעשייתי הגדול ביותר תחת קורת גג אחת בנמל התעופה באיסטנבול, ישיג קיבולת שנתית של 4 מיליון טון בשטח של 340,000 מ״ר עם השלמת כל שלביו. המתקן, המצויד בטכנולוגיות החכמות כגון מציאות רבודה, מערכות אחסון אוטומטיות, אוטומציה של תהליכים רובוטיים וכלי רכב קרקעיים בלתי מאוישים.

 

נציין כי במסגרת מבצע הרילוקיישן למרכז SMARTIST הועברו 4125 ציוד מסוגים שונים, בבעלות TGS ו-Turkish Cargo, מנמל התעופה אתאטורק לנמל התעופה של איסטנבול.