חברת סוויס משיקה חמישה יעדים חדשים לקיץ 2017

היעדים החדשים הם ברגן בנורבגיה, קורק באירלנד, פיגארי בקורסיקה, זילט בגרמניה וניש בסרביה. החברה תחל להפעיל טיסות שבועיות ליעדים אלה החל מחודש יוני


13:15 ,12.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה SWISS הודיעה על הרחבת רשת הנתיבים שלה בלוח הטיסות בקיץ 2017. חברת התעופה תציע טיסות משדה התעופה של ציריך לחמישה יעדים חדשים ואטרקטיביים: ברגן (נורבגיה), קורק (אירלנד), פיגארי (קורסיקה), ניש (סרביה) וזילט (גרמניה).

 

בתוך כך, לראשונה יוכלו נוסעי SWISS לטוס מציריך לברגן, העיר השנייה בגודלה בנורבגיה, ונקודת המוצא של צי אניות הנוסעים של חברת הורטיגרוטן המשייטות לאורך החוף הנורווגי אשר נחשב פופולרי בקרב חובבי השיט הישראלים. אוהבי הטבע, המעדיפים חופשה פעילה יותר, יוכלו לנצל את הטיסה הישירה של סוויס לקורק שבדרום אירלנד, תחילתו של מסלול ה-Wild Atlantic Way.

 

האי הפופולרי זילט (Sylt) בגרמניה ופיגארי בקורסיקה מתווספים אף הם לרשת היעדים החדשים של החברה. שני יעדים אלה מציעים חופים נהדרים ומגוון אפשרויות לספורט ימי ומנוחה. את הרשימה סוגרת ניש בדרום סרביה, המשלימה יעדים אחרים של חברת סוויס באזור הבלקן.

 

חברת סוויס תחל להפעיל טיסה שבועית לברגן, קורק וזילט החל מיוני 2017 ואילך, ושתי טיסות שבועיות בעונת השיא של החופשות בחודשים יולי ואוגוסט. לפיגארי (קורסיקה) וניש (סרביה) תפעיל החברה שתי טיסות שבועיות החל מיולי 2017 ואפריל 2017 בהתאמה.

 

החברה הודיעה כי היא מתכוונת להפעיל את הטיסות לברגן, קורק, פיגארי וזילט במטוס הסילון הדו-מנועי Bombardier C החדש והמתקדם. סוויס תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שתפעיל את המטוס החדשני.