חברת לופטהנזה חשפה את המיתוג החדש

החברה הציגה אתמול את מטוס הבואינג והאיירבוס החדשים שקיבלה עם העיצוב החדש בפני קהל של 3,000 איש במינכן ובפרנקפורט


10:12 ,08.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת לופטהנזה אתמול חשפה את המיתוג החדש והמודרני שלה ללקוחות ועובדים בשני אירועים מרכזיים שנערכו במרכז פרנקפורט ומינכן. בפני למעלה מ-3,000 אורחים בפרנקפורט ובמינכן, לופטהנזה הציגה רשמית את מטוס הבואינג 747-8 ואת איירבוס A321 בעיצוב החדש. מהחברה נמסר כי התגובה למראה החדש היתה חיובית בעיקרה, אם כי חלק מהאנשים ציינו כי חסר להם הטון הצהוב המסורתי.

 

״לופטהנזה השתנתה והיא מודרנית ומוצלחת יותר מתמיד. מעכשיו, זה יהיה גם גלוי לציבור באמצעות עיצוב חדש״, אמר קרסטן ספור, יו״ר מועצת המנהלים של לופטהנזה. ״סמל ציפור  העגורן היה תמיד איתנו והוא משמש דוגמה עבור הביצועים המבטיחים של לופטהנזה. עד עצם היום הזה, הוא עדיין מסמל איכות הגבוהה ביותר, שירות מעולה, מומחיות טיסה, אמינות, רוח חדשנית, ובנוסף לכל - הוא מייצג אמון״.

 

מהחברה נמסר כי על רקע הדיגיטליזציה ודרישות הלקוח המשתנות, זיהתה לופטהנזה כי החברה זקוקה למודרניזציה של מראה המטוסים כדי להישאר מעודכנת. הקבוצה משקיעה 2 מיליארד אירו בשנה במטוסי דלק חדשים ויעילים.

 

לרגל יום השנה ה-100 של העגורן, כל פרט מהעיצוב החדש עוצב מחדש כדי לתת מענה לדרישות של העידן הדיגיטלי.