חברת התעופה TUS Airways קיבלה אישור IOSA ראשון

הסמכת IOSA של יאט״א היא אמת מידה מוכרת בעולם לתקני בטיחות תפעוליים בתעשיית התעופה. חברת TUS Airways: ״הוכחנו בהצלחה את מחויבותינו לשמור על הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות, אבטחה ויעילות תפעולית לאורך כל הפעילות״


12:25 ,16.01.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

TUS Airways חברת התעופה הקפריסאית המפעילה טיסות מישראל גאה להכריז על הישג משמעותי במסע שלה לעבר מצוינות בבטיחות תעופה. לאחר תהליך הערכה ובדיקה קפדני, איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי יאט״א (IATA) העניק ל-TUS Airways את אישור ה-IOSA הראשון שלה (IATA Operational Safety Audit).

 

הסמכת IOSA היא אמת מידה מוכרת בעולם לתקני בטיחות תפעוליים בתעשיית התעופה. TUS Airways הוכיחה בהצלחה את מחויבותה לשמור על הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות, אבטחה ויעילות תפעולית לאורך כל פעילותה.

 

מחברת התעופה נמסר כי ״אבן דרך זו מסמנת הישג משמעותי עבור TUS Airways ומדגישה את המסירות הבלתי מעורערת של חברת התעופה להבטחת הבטיחות והרווחה של הנוסעים, הצוות והמטוסים שלה. הערכת IOSA היסודית הקיפה היבטים שונים של פעילות חברת התעופה, לרבות תפעול טיסה, תחזוקה, טיפול קרקעי ומערכות ניהול בטיחות ותאימות״.

 

אחמד עלי, מנכ״ל TUS Airways: ״אנו שמחים לקבל את אישור ה-IOSA הראשון שלנו, המהווה עדות לעבודה הקשה ולמסירות של כל הצוות שלנו. הישג זה משקף את המחויבות שלנו לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר בתעשייה״.