חברת Wizz Air: 10 יוזמות חדשות לחיסכון בדלק ולהפחתת פליטת הפחמן

היוזמות החדשות יתווספו לעשרות היוזמות שכבר הוטמעו בחברה כחלק מההתחייבות שלה להפחית את פליטת הפחמן ב-33% נוספים עד שנת 2030. אחת היוזמות: ייעול במערכת המדפים שבכנף המטוס


11:44 ,03.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Wizz Air ממשיכה לפעול למען הסביבה ומודיעה על 10 יוזמות חדשות לחיסכון בדלק, שיתווספו לעשרות היוזמות שכבר הוטמעו בחברה כחלק מההתחייבות שלה להפחית את פליטת הפחמן ב-33% נוספים עד שנת 2030.

 

וויזאייר מתמקדת עתה בפתרונות סביבתיים חדשים הודות לייעול במערכת תכנון הטיסות שלה, שמאפשרת הערכה מדויקת יותר של צריכת דלק, וכן בזכות ייעול במערכת המדפים שבכנף המטוס (המסייעת לשיפור האווירודינמיקה בעת ההמראה והנחיתה). דבר שהניב תוצאות מוכחות של חיסכון בדלק.

 

על פי הערכה המבוססת על נתונים סטטיסטיים, וכמובן בהתחשב בתנאי הטיסה ובבטיחות, הפחתת השימוש במדפים בנחיתה צפויה לחסוך 2,000 טונות של דלק ו-6,000 טונות של פליטת פחמן בשנה, כמות שמיוצרת מנסיעה של 92,300 רכבים לאורך כל מדינת ישראל.

 

כמו כן, לצד עשרות היוזמות שלה לחיסכון בדלק, וויזאייר מחויבת להרחיב את צי המטוסים שלה במטוסים ממשפחת Airbus neo, שמציעים שימוש יעיל בדלק. מטוסי ה-neo מייצרים 43% פחות רעש סביבתי ממטוסים אחרים ופולטים 50% פחות תחמוצת החנקן.