חברת WOW תפעיל כמתוכנן את הטיסות הישירות מת״א

הטיסות מת״א בלוח הקיץ יחלו כמתוכנן ב-11/6/2019 ויפעלו עד סוף אוקטובר 2019 בתדירות של שלוש פעמים בשבוע. סקולי מוגנסן: ״לאחר תקופה מאתגרת וואו אייר חוזרת למסלול כחברת אולטרה לואו קוסט״


07:30 ,27.12.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ״ואוו אייר״ חברת התעופה האיסלנדית המובילה לטיסות לואו קוסט לטווח ארוך תפעיל כמתוכנן בלוח קיץ 2019 טיסות ישירות מת״א לרייקיאוויק בירת איסלנד ומשם טיסות המשך ליעדים בארצות הברית וקנדה. 

 

מהחברה נמסר כי ״לאחר תקופה מאתגרת במהלכה עברה החברה תהליך התייעלות מקיף במסגרתו צומצם צי המטוסים ל-11 וכוח האדם לכ-1000 עובדים, כמו כן הוזרם הון רב נוסף, וואו אייר יוצאת לדרך חדשה כחברת אולטרה לואו קוסט, זאת במטרה לתת שירות מצוין ללקוחותיה הנאמנים ולגדול בחזרה בצורה מוצלחת״. החברה מנהלת בימים אלה מו״מ עם קרן אינדיגו להשקעה משמעותית בחברה, דבר שאף יאפשר יותר את צמיחתה.

 

מנכ״ל ובעלי החברה, סקולי מוגנסן: ״לאחר תקופה מאתגרת וואו אייר חוזרת למסלול כחברת אולטרה לואו קוסט מובילה ובמטרה לגדול בחזרה בצורה יעילה. הקו מתל אביב הוא חשוב עבורנו ואנו מתכננים להפעיל אותו בדרך הטובה ביותר ובחיוך גדול. אני מזמין את הנוסעים הישראלים לגלות את איסלנד המרהיבה בקיץ ובסתיו הקרוב באמצעות טיסות וואו אייר הישירות והנוחות״. 

 

חברת WOW השאירה בצי החברה גם את מטוסי האיירבוס NEO 321 החדישים המיועדים לפעול גם על הקו מ/ל ת"א ובכוונה להפעיל את הקו  כמתוכנן מחודש יוני 2019 ועד אוקטובר 2019, במקביל וואו אייר השיקה לאחרונה כמתוכנן קו טיסות ישירות מריקיאוויק לניו דלהי בהודו בתדירות של 3 פעמים בשבוע.

  

וואו אייר תאפשר לישראלים לגלות גם השנה את איסלנד בדרך הקלה והמהירה ביותר, במקביל תקשר את ישראל עם ערים מרכזיות בצפון אמריקה כמו ניו יורק, וושינגטון די.סי, בוסטון, שיקגו, טורונטו, מונטריאול ועוד. 

 

הטיסות מת״א בלוח הקיץ יחלו כמתוכנן ב-11/6/2019 ויפעלו עד סוף אוקטובר 2019 בתדירות של שלוש פעמים בשבוע. הטיסות מת״א יצאו בימים ראשון, רביעי  ושישי ב- 8:40 בבוקר ויגיעו לרייקיאוויק ב- 13:15. בדרך חזרה הטיסות יצאו מרייקיאוויק לת״א בימים שלישי, חמישי ושבת ב- 12:30 בצהריים וינחתו בארץ ב- 22:30. הקישור לטיסות ההמשך לארה"ב וקנדה הוא נוח ביותר כאשר ברוב ימות השבוע החיבור עומד על כשעתיים בממוצע בהלוך ובחזור בהתאם ללוח הטיסות המגוון ומשתנה.

 

חברת WOW נוסדה בשנת 2011 על ידי היזם סקולי מוגנסן, המטוס הסגול של החברה טס במטוסים מסוג איירבוס 320 ו-321.