חברת SWISS: שירות לקוחות באמצעות הפייסבוק

חברת התעופה מציינת את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ באמצעות חשיפת שירות לקוחות מתקדם חדש – צ׳אטבוט באמצעות המסנג׳ר של פייסבוק


13:23 ,21.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה SWISS תציין את היום הדיגיטלי הראשון של שוויץ, המתקיים היום, באמצעות חשיפת שירות לקוחות דיגיטלי מתקדם וחדש.

 

חברת SWISS תחשוף את הצ'אטבוט הראשון שלה אשר יעניק שירות לקוחות 24 שעות ביממה, באמצעות המסנג'ר של חברת פייסבוק. הלקוחות יכולים להשתמש בחשבון הפייסבוק שלהם או במספר טלפון ייעודי, בו יזדהו באמצעות שמם ומספר ההזמנה שלהם. בעתיד הצ'אטבוט יוכל לספק שירותים מגוונים נוספים ולהתרחב לאפליקציות נוספות.

 

לרשות נוסעי SWISS עומד כיום שירות צ'אט לייב באתר החברה, המעניק לנוסעים תשובות, תוך כדי ביצוע ההזמנה שלהם באינטרנט או לאחר ההזמנה, לכל שאלה ובזמן אמת, בנושא כגון תעריפים, נסיעה עם חיות מחמד וביצוע שנויים בהזמנה.

 

במסגרת יום הדיגיטל הראשון של שוויץ, SWISS תציג את מגוון השירותים הדיגיטליים שלה, כאשר הדגש בשירותים החדשים והמתקדמים מושם בעיקר בטכנולוגיות מידע  באמצעות סדרת מוצרים ושירותים דיגיטליים המותאמים אישית, החל מביצוע ההזמנה בבית, דרך ביצוע הצ'ק-אין ושליחת ההזמנה, ועד לעלייה לשער המטוס בשדה.