חברת Rom Top Aviation מונתה לנציגת רויאל אייר מארוק בישראל

מונתה ל-GSA הבלעדית של חברת Royal Air Maroc בישראל, בשיתוף פעולה מסחרי עם חברת ACI. בשלב הראשון יפעלו בקו קזבלנקה – ת״א ארבע טיסות שבועיות. מוטי ארבל, מנכ״ל ACI: גאים לייצג את רויאל אייר מארוק וצופים גידול משמעותי בייצוא למרוקו


09:39 ,03.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Rom Top Aviation הודיעה אתמול כי היא מונתה ל-GSA הבלעדית של חברת Royal Air Maroc בישראל. טיסת הבכורה של הקו תתקיים ביום ראשון, ה-13 במרץ, עם מטוס דרימליינר חדיש.

 

בשלב ראשון חברת Royal Air Maroc (RAM) תפעיל ארבע בשבוע טיסות בקו תל אביב - קזבלנקה בימים שני, רביעי, חמישי ושישי. חברת רויאל אייר מארוק מציעה בנוסף טיסות המשך ליעדים אטרקטיביים במערב אפריקה, ארה״ב, קנדה ואירופה.

 

מוטי ארבל, מנכ״ל ACI, אמר בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי: ״אנו שמחים בשיתוף הפעולה עם רום טופ וגאים לייצג את חברת רויאל אייר מארוק בישראל באופן בלעדי. זו חברה מיוחדת ורצינית ואנו צופים יתרון גדול לשוק הישראלי וגאים לייצג אותם אחרי משא ומתן ארוך שניהלנו מולם. מרוקו היא יעד מאוד אטרקטיבי עבור ישראלים ואנחנו צופים ומאמינים שהפעילות תגדל ותדירות הטיסות תעלה בהדרגה ותגיע לטיסה יומית בקו."

 

ארבל התייחס לפעילות המטענים של חברת רויאל אייר מארוק ואמר: ״היתה ויש פעילות מטענים למרוקו אבל מדובר בפעילות מינורית. כעת, עם החתימה על הסכמי הנורמליזציה עם מדינות המפרץ ועם מרוקו אנחנו צופים גידול משמעותי בייצוא למרוקו, ולחברה עצמה יש רשת מרשימה ורחבה ליעדים אטרקטיביים באירופה, צפון אמריקה, אפריקה ואני בטוח שהשוק הישראלי ימצא ביעדים אלה עניין גדול מאוד. יש להם גם פעילות של מטוסי מטען והאב בבריסל, בלגיה, ואנחנו נוכל להציע גם את השירות הזה לשוק הישראלי. מדובר באתגר ואנחנו מאוד גאים על הבחירה ברום טופ כ-GSA הבלעדי של החברה בישראל. הצוות המקצועי ובראשה אורנה פלצ'ינסקי, מנהלת התחנה בישראל, כבר נמצא בקשר הדוק עם הקולגות במרוקו ואנו מצפים לשיתוף פעולה ״.  

 

נציין כי חברת Rom Top Aviation מייצגת בנוסף בתחום המטענים את חברות איתיחאד, פוסטה איטליה (הדואר האיטלקי), אייר צ׳יינה, אייר ברידג׳ קרגו וחברות תעופה נוספות.