חברת LOT חוגגת את קבלת המטוס החדש בואינג 737 MAX

חברת התעופה הלאומית של פולין תהיה הראשונה במרכז ובמזרח אירופה להפעיל את המטוס החדש מסדרת 737 של בואינג


14:20 ,06.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

יצרנית המטוסים בואינג וחברת LOT חגגו השבוע את מסירת המטוס בואינג 737 MAX הראשון של חברת התעופה הפולנית, וציינו את כניסתו של המטוס החדש מסדרת ה-737 לשוק התעופה של מרכז ומזרח אירופה. חברת LOT צפויה לקבל מטוסי MAX נוספים, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להרחבת הפעילות והתייעלות רווחית. חברת LOT מפעילה בקו תל אביב - ורשה טיסות על בסיס יומי ומיוני 2017 החלה החברה להפעיל 4 קווים נוספים מישראל ליעדים בפולין.

 

ראפאל מילזרסקי, מנכ"ל LOT אמר: ״אנו גאים להיות אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם שמצרפת לצי שלה את מטוס בואינג 737 MAX המתקדם, שישרת אותנו בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים. כבר היום אנחנו נחשבים לאחת בחברות התעופה עם קצב הצמיחה המהיר ביותר באירופה, ומבחינתנו זהו צעד גדול, שללא ספק יסייע לנו בהשגת מטרתינו להעלות את רמת היעילות התפעולית ולשפר את השירות שלנו״.

 

מונטי אוליבר, סגן נשיא מכירות אירופה בחטיבת המטוסים האזרחיים של בואינג, מסר כי: ״מזה שנים חברת LOT היא לקוחה מוערכת של בואינג ואנחנו שמחים שדווקא היא הפכה לאחת מחברות התעופה הראשונות באירופה שתפעיל את מטוס ה-MAX. בואינג 737 MAX החדש יבטיח לחברה יעילות חסרת תקדים, טווח, אמינות ורווח תפעולי גבוה הרבה יותר מבעבר״.

 

נוסף לשישה מטוסי 737 MAX, LOT מתכננת להרחיב את צי מטוסי הדרימליינר שלה כשתוסיף לצי שלה עוד 4 מטוסי בואינג 787-9 חדשים עד סוף שנת 2019.