זוהר גפן מונה למנהל חטיבת הביטחון ברש"ת

בטקס חילופי מנהלי חטיבת הביטחון שהתקיים היום בנתב"ג ובוו נכחו אנשי משטרה ושירות הביטחון הכללי, החליף גפן את תא"ל (גימ.) שמואל זכאי. גפן החל כבודק, התקדם בארגון עם השנים ועד לאחרונה עמד בראש אגף הבודקים


00:00 ,26.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

בטקס שהתקיים היום בנתב"ג נכנס זוהר גפן לתפקיד מנהל חטיבת הביטחון. גפן החליף את תא"ל (בגימ.) שמואל זכאי, שמונה לסמנכ"ל שדות התעופה הפנים ארציים ומסופי הגבול.

מרש"ת נמסר כי, גפן, בן 46, נשוי ואב לארבעה, שזוכה להערכה רבה גם מצד גורמי הביטחון מחוץ לרש"ת, החל את דרכו בנתב"ג לפני כ-26 שנים כבודק מן השורה וצמח במשך השנים בארגון, תוך מילוי שורה ארוכה של תפקידים. בעשר השנים האחרונות עמד בראש אגף הבודקים.

עוד נמסר כי, גפן החליף את תא"ל (גימ.) שמואל זכאי, 48, נשוי ואב לשני ילדים, שישרת בין השאר כמח"ט גולני ומפקד אוגדת עזה, וכיהן בתפקיד במשך כשש שנים והצעיד את החטיבה להישגים רבים, ביניהם טיפוח קשרי החוץ בתחומים הביטחוניים עם נמלי תעופה אחרים בעולם והפיכתו של נתב"ג למודל לחיקוי בתחום הביטחוני.

יו"ר הרשות, עובדיה עלי, ציין כי "הביטחון והבטיחות הם יעד אסטרטגי של מועצת הרשות וכי בנושא זה אין פשרות. יחד עם זאת צריך למצוא את האיזון, ואין סתירה בן השתיים להקפיד על כבודו של האדם". עלי הודה בטקס, שבו נכחו גם אנשי משטרה ושירות הביטחון הכללי, לעובדי הרשות על התנהלותם ותפקודם בפרשיית הדלק המזוהם ונחיתת החירום של מטוס אל על.