הנתיב האווירי הרווחי ביותר: בין הית׳רו ל-JFK

נתיב טיסה זה הכניס על פי הערכות 1.15 מיליארד דולר בשנה האחרונה. חברת אמירייטס מפעילה את הנתיב השלישי הרווחי בעולם בין הית׳רו ודובאי עם הכנסות שנתיתו של 800 מיליון דולר


14:13 ,15.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מניתוח של חברת האנליסטים OAG עולה כי הנתיב הרווחי ביותר של חברת התעופה Emirates הינו הנתיב בין דובאי לשדה התעופה הית׳רו בלונדון. הכנסות החברה מפעילות קו זה במהלך 2018 הוערכה בכ-800 מיליון דולר. על פי ההערכות זהו נתיב הסחר השלישי ברווחיות שלו בעולם. חברת התעופה של דובאי מפעילה שבע טיסות יומיות בקו זה לכל כיוון.

 

ג׳ון גראנט, אנליסט בכיר בחברת OAG, אשר חיבר את רשימת ״10 הנתיבים האוויריים הרווחיים בעולם״, ציין כי ״עבור כל חברת תעופה קיימת בחירה קטנה של נתיבים רווחיים במיוחד שבהן יתרון תחרותי, מצב השוק או תחרות מוגבלת מאפשרים לה הכנסה משתלמת במיוחד״.

 

נציין כי על פי הערכות עשר הנתיבים האוויריים הרווחיים בעולם מייצרים הכנסה של למעלה מ-6 מיליארד דולר בין אפריל 2018 למרץ 2019.

 

על פי הרשימה, הנתיב בין הית׳רו לנמל התעופה JFK בניו יורק נמצא במקום הראשון עם הכנסות של 1.15 מיליארד דולר. חמש מבין הנתיבים הרווחיים ביותר בעולם יוצאים מהית׳רו ומשרתים את ניו יורק, דובאי, סינגפור, דוחא והונג קונג.