האתגר נענה

קאל חגגה את כניסת השנה האזרחית החדשה באירוע לקוחות. מנכ"ל החברה איל זגגי: "לחברה יש תשוקה לא שגרתית לחפש את האתגרים המיוחדים"


15:09 ,21.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה קאל קרגו חגגה את השנה האזרחית החדשה באירוע לקוחות גדול ומרשים, שנערך אמש (ד') בתל אביב בהשתתפות מאות סוכני מטען ובעלי מטענים.

 

הערב היה מהנה וקליל, כלל כיבוד, מינגלינג ואווירה טובה. הדובר היחיד היה מנכ״ל החברה איל זגגי, שהודה לאורחים על שיתוף הפעולה ושיתף מעט על היכולות וכיווני החברה.

 

אמר זגגי: "אני מאוד מודה לאורחים שבאו מחו"ל ומכבדים אותנו בנוכחותם פה. רציתי לשתף אתכם בתהליך הפנימי שקאל עברה לפני שנה. תהליך שליווה את החברה לאורך תקופה. התגלית המעניינת היתה שקיימת בתוך החברה תשוקה לא שגרתית - כשאנו באים בבוקר לעבודה, אנו בעיקר מחפשים את  האתגרים המיוחדים, מכך נולד הסלוגן: Challenge accepted.

 

"אימצנו גישה זו כדרך חיים. זה משהו שאנו מפנימים  פנימה, כחלק מתהליך שאומר שאנחנו פה בשביל לקוחותינו.

 

"אני רוצה להגיד תודה גדולה לצוות הגדול של קאל שנמצא כאן; צוות חרוץ, אכפתי,  לוחם. אני מניח שרובכם מכירים את המאמץ הנדרש בשביל להביא לקוח חדש, בשביל לפתוח קו חדש. זה מצריך אותנו להתאמץ ולוודא שלקהל הזה נמשיך לתת את השירות הכי טוב שאפשר, לכל מקום שקאל מתרחבת בעולם, וקאל מתרחבת בעולם. כל מערכות יחסים, בפרט ארוכות הטווח, מצריכות עבודה. זה מה שאנו דורשים מאנשינו. אנו לוקחים על עצמנו אתגרים של אהבה בטיפול בלקוחות, של שקיפות, של מידע, של פתרונות קרקעיים טובים יותר, כדי לתת לכם את השירות שמגיע לכם. קאל מרימה את הכפפה ורוצה להוביל ומבקשת את העזרה שלכם בכל מה שמתחיל באות אי:  Air Waybii, E-Freights, E-Cargo. זה יעשה את החיים של כולנו לקלים יותר בעולם מתקדם ואלקטרוני. גם לנו מגיע עולם כזה".

 

הערב נחתם במופע סטנד אפ מהנה של ישראל קטורזה.