דלתא נבחרה כחברת התעופה האהודה בעולם של מגזין "פורצ'ן"

חברת התעופה דורגה ראשונה ברשימה בפעם הרביעים מתוך חמש השנים האחרונות. המגזין מדרג את 50 החברות האהודות בעולם לפי סקר מנהיגים


11:35 ,24.02.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מגזין "פורצ'ן" בחר בדלתא איירליינס כאחת מ-50 החברות האהודות ביותר בעולם, זו השנה השנייה ברציפות.

 

המגזין אף דירג את דלתא כחברת התעופה האהודה ביותר בעולם, כשהיא נמצאת בראש הרשימה זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

 

דירוגי 50 החברות של מגזין "פורצ'ן" מבוססים על סקר שנערך בקרב מנהיגים בכל התעשיות העסקיות לזיהוי החברות האהודות עליהם. הבחירה בקטגוריית חברת התעופה האהודה בעולם של המגזין נעשתה על ידי מנהלים בכירים בענף התעופה, חברי מועצות מנהלים ואנליסטים בשוק ההון האמריקאי, שדירגו חברות בתחום אחריותם לפי קריטריונים מקצועיים קבועים מראש, הנעים מחדשנות, דרך השקעה לטווח ארוך לתחרות גלובלית.

 

"זהו שיקוף ישיר למקצועיות, למחויבות, לחדשנות ולאמינות של עובדי דלתא והחברה, שזוכים להכרה עם קבלת בחירה חשובה זו, המציבה אותנו בין המותגים המובילים בעולם. הכבוד שהוענק לנו מאשר את העובדות אותן ידענו לאורך זמן: העובדים שלנו, התרבות העסקית והערכים של החברה, הינם היתרונות הגדולים שלנו למול המתחרים והם מוערכים ביותר על ידי מנהיגים עסקיים ברחבי העולם", מסר מנכ"ל דלתא איירליינס ריצ'ארד אנדרסון.

 

במהלך שנת 2014 דלתא ניהלה את האופרציה הטובה ביותר בעולם בענף התעופה, כאשר שיפרה בצורה בולט את שביעות רצון הנוסעים ויצרה רווחים של יותר מ-4.5 מיליארד דולר לפני מס, בנוסף להישגים רבים אחרים.