דלתא מציגה מהפיכה בתוכנית הנוסע המתמיד

החל מ-1 בינואר 2015 יתבסס מבנה התוכנית על מחיר הכרטיס ולא על המיילים הנצברים. בנוסף יוכל הנוסע לפדות מיילים ויוצעו הטבות כגון כרטיס בכיוון אחד בחצי מחיר


12:49 ,26.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא איירליינס חשפה היום (ד') שינויים בתוכנית הנוסע המתמיד שלה SkyMiles (סקיימיילס).

 

תוכנית SkyMiles 2015 מציגה שינוי מהמודל הקיים כיום, במסגרתו לקוחות צוברים מיילים בהתבסס על המרחק של טיסתם, למעבר למודל המתבסס על מחיר הכרטיס, ללא קשר למרחק הטיסה.

 

שינויי התוכניות יכנסו לתוקף ב-1 בינואר 2015 ויכללו מבנה חדש של פדיון מיילים, שישפר את אפשרויות ההנאה ממושב הטבה, יציעו הטבות כרטיס טיסה בכיוון אחד בחצי ממחיר כרטיס ההלוך ושוב, יספקו אפשרויות נוספות של מיילים + מזומן, כמו גם יקיימו שינויים משמעותיים בכלי רכישת ההטבה באתר האינטרנט של החברה.

 

יצוין כי במהלך חמש השנים האחרונות ביצעה דלתא השקעות אסטרטגיות בחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, אירומקסיקו ו-GOL; פתחה את טרמינל 4 החדש שלה בשדה התעופה JFK בניו יורק בהשקעה של 1.4 מיליארד דולר ואת הטרמינל הבינלאומי the Maynard H. Jackson Jr. באטלנטה; בנתה נמל בית בשדה התעופה לה גווארדיה; ביצעה שיפורים במתקניה בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס ובשדה התעופה הבינלאומי סיאטל-טאקומה; רכשה את בית הזיקוק מונרו אנרג'י, המספק 80% מצרכי הדלק השנתית שלה לטיסות פנים; שינתה את אסטרטגיית הצי שלה, כולל צמצום משמעותי במטוסי ה-50 מושבים; והשקיעה מיליוני דולרים לשיפור חוויית הנוסע.

 

בתוכנית החדשה, נוסעים יוכלו לצבור בין 5 ל-11 מיילים פר דולר שישולם לחברה, בהתבסס על סטטוס הסקיימיילס שלהם. התוכנית המעודכנת תתגמל טוב יותר את הנוסעים ש"יבזבזו" יותר עם דלתא ותעניק להם אפשרויות צבירת מיילים משופרות.