דלתא מינתה סגן נשיא בכיר חדש לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

נתניאל פייפר ינסה למקסם את האפשרויות לטווח ארוך של שיתוף הפעולה עם אייר פראנס-KLM ואליטליה, ואת השותפות על וירג'ין אטלנטיק


13:04 ,14.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא איירליינס קידמה את נתניאל פייפר לעמדת סגן נשיא בכיר – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

 

פייפר יחליף בתפקיד את פרי קנטרוטי, שיעזוב את דלתא באופן זמני לברית התעופה הגלובלית SkyTeam, בכדי למלא תפקיד מנכ"ל/דירקטור מנהל.

 

לפייפר, שימוקם בפריז, תהיה אחריות לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, כולל מיקסום אפשרויות הגידול לטווח ארוך של הסכם הג'וינט ונצ'ור של החברה עם אייר פרנס-KLM ואליטליה – הברית הטרנס-אטלנטית הגדולה בתעשייה – כמו גם בנושא השותפות עם וירג'ין אטלנטיק איירווייס.

 

נשיא דלתא אד בסטיאן: "ההישגים יוצאי הדופן של נט בתחום אסטרטגיית ניהול צי, בשילוב עם ניסיונו בעיצוב שותפויות ברמה עולמית, ישאירו את דלתא במסלול ההצלחה הטרנס-אטלנטי וימשיכו את העבודה הנהדרת שהושגה תחת פרי קנטרוטי".

 

כוותיק בתעשיית התעופה עם 18 שנות ניסיון, פייפר כיהן בעברו כסגן נשיא דלתא לאסטרטגיית צי ועסקאות, אחראי לאסטרטגיה, אנליזה, רכישות, פריסה והשקעות ב-1,300 מטוסי הקו הראשי והאזורי של החברה.

 

במהלך חמש השנים האחרונות דלתא רכשה יותר מ-400 מטוסים כחלק מאסטרטגיית אופטימיזציית הצי שלה, במהלכן פייפר הוביל שבע מערכות של רכישת מטוסים.

 

פייפר מחזיק בתואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת דיוק ובתואר שני במינהל עסקים, עם התמחות במימון, אסטרטגיה וניהול תחבורה, מבית הספר קלוג לניהול של אוניברסיטת נורת'ווסטרן.