דלתא מבטלת את מגבלות הזמן של נקודות 'הנוסע המתמיד'

חברת התעופה ביטלה את פקיעת תוקף המיילים של SkyMiles החל מה-1 בינואר 2011. החברה תמשיך לשפר את התנאים לחברי המועדון גם השנה, כולל בהליך הזמנת טיסה בדרך אתר האינטרנט


00:00 ,22.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה דלתא איירליינס הכריזה על ביטול פקיעת תוקף המיילים של SkyMiles. שינוי זה תקף לכל חברי הנוסע המתמיד החל מ-1 בינואר 2011. קודם לשינוי, תוקף המיילים פג כ-24 חודשים לאחר פעילותו האחרונה של חבר מועדון בנושא צבירה או פדיון של נקודות.

"כעת משהאינטגרציה המסיבית של תוכנית הנוסע המתמיד שלנו הושלמה, מתרכזים בדלתא בדרכים חכמות לשפר את תוכנית SkyMiles לכל החברים", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל. "אנו יודעים עד כמה המיילים חשובים לנוסעים, ולכן הסרת פקיעת תוקף המיילים מהווה ניצחון משמעותי עבורם. זהו יתרון נוסף, אשר מבדיל אותנו מהיתר, והופך את דלתא למנהיגה ברורה בהטבות תוכניות נאמנות".

מדלתא נמסר כי, שינוי זה הוא האחרון בסדרת שיפורים אשר נעשו בתוכנית SkyMiles בשנה האחרונה וחברי המועדון יכולים לצפות לשיפורים נוספים ב-2011, כולל שיפורים משמעותיים באתר האינטרנט של החברה, כגון הליך הזמנת טיסה נוח יותר ותצוגת מידע טובה יותר על טיסות.

עוד נמסר כי, כעת בשנתה ה-30, SkyMiles היא אחת מתוכניות הנאמנות הוותיקות והמוצלחות ביותר. בשנה שעברה, נוסעים נאמנים פדו יותר מ-264 מיליארד מיילים במסגרת התוכנית, עבור יותר מ-12 מיליון פרסי פדיון. ב-2010, 8.3% מההכנסות ממיילים בטיסות דלתא היו עבור טיסות חינם לחברי המועדון. הדרכים בהם ניתן לפדות מיילים במסגרת התכנית של דלתא הם: כרטיסי טיסה, שדרוגים, השכרת מכוניות, לינה בבתי מלון, חברויות בטרקליני דלתא Sky Club, מוצרים ויותר מ-30 סוגי שוברי מתנה.

עוד צוין כי, SkyMiles זכתה בתואר "תוכנית הנאמנות הטובה ביותר לטיסות פנים בארה"ב" בין השנים 2007 ל-2010 על ידי קוראי מגזין אקסקיוטיב טראוול, ו"תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר" בין השנים 2006 ל-2010 על ידי מגזין ביזנס טראוולר.