דלתא איירליינס שואפת לפעול ללא פליטת פחמן

החברה מתחייבת להשקיע מיליארד דולר בעשר השנים הבאות במסעה למתן את כל פליטות הפחמן מהפעילות הגלובלית שלה בעתיד


09:13 ,18.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מה-1 במרץ 2020, חברת התעופה דלתא אייר ליינס מתחייבת להשקיע מיליארד דולר בעשר השנים הבאות במסעה למתן את כל פליטות הפחמן מהפעילות הגלובלית שלה בעתיד. חברת התעופה תשקיע בהנעה של חדשנות, בקידום טכנולוגיות הטיסות האוויריות הנקיות, בהאצת הפחתת פליטת הפחמן והפסולת, ובהקמת פרויקטים חדשים להפחתת איזון הפליטות.

 

״אין תחליף לכוח שנסיעות צריכות לחבר בין אנשים, שהעולם שלנו זקוק להם היום יותר מתמיד. כשאנחנו מחברים לקוחות ברחבי העולם, באחריותנו לעמוד בהבטחתנו להפגיש אנשים ולהבטיח את איכות הסביבה המיטבית שניתן״, אמר אד בסטיאן, מנכ״ל דלתא. ״הגיע הזמן להאיץ את ההשקעות שלנו ולבסס התחייבות שאפתנית שכל צוות דלתא יספק״.

 

אסטרטגיית הפחמן של דלתא תסביר את הפליטות בכל עסקיה - גם באוויר וגם על הקרקע. ההשקעה של דלתא תיצור פרויקטים ושיטות חדשות להפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלה, תועיל לקהילות עולמיות ותקל על ארגונים אחרים לחקור אפשרויות דומות להתמודד עם טביעות רגליהן של פחמן - כל זאת תוך צמצום ההסתמכות על שוקי הקיזוז המוגבלים כיום של פחמן. כדי לתמוך באסטרטגיה זו, תקצה דלתא חלק מההתחייבות הכספית שלה לרכבי ההשקעה, כולל קרן ייעודית המתמקדת בהשגת שאיפתה לנטרול הפחמן.

 

בסטיאן ציין כי ״אין אתגר שעומד בפנינו שזקוק לחדשנות רבה יותר מקיימות סביבתית, ואנחנו יודעים שאין פתרון אחד. אנו בוחנים את הנושאים לעומק, בוחנים כל פינה בעסק שלנו, מערבים מומחים, בונים קואליציות, מטפחים שותפויות ומניעים חדשנות״.