דלתא איירליינס: חברת התעופה האהודה בעולם

המגזין Fortune דירג את החברה במקום הראשון ברשימת חברות התעופה האהודות בעולם לשנת 2011. הרשימה השנתית מבוססת על תוצאות סקר גלובלי בקרב מנהלים, דירקטורים ואנליסטים בתעשיית התעופה


00:00 ,08.03.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא איירליינס דורגה על ידי מגזין Fortune ברשימת החברות האהודות ביותר בעולם לשנת 2011 בתעשיית התעופה, אשר התפרסמה השבוע. מדלתא נמסר כי החברה טיפסה בדירוג חברות התעופה ממקום 10 ב-2007, למקום הראשון ב-2011.

חברות התעופה אשר דורגו במקום שני ועד 10 ברשימת Fortune, בהתאמה, הן: סינגפור איירליינס, סאות'ווסט איירליינס, לופטהנזה, אייר פרנס-קיי.אל.אם, קטאי פסיפיק איירוייס, יונייטד קונטיננטל, קאנטאס איירוייס, בריטיש איירוויס, אול ניפון איירוייס, יו אס איירווייס ו-AMR.

עוד נמסר כי, הרשימה השנתית של חברות התעופה האהודות בעולם של Fortune מבוססת על תוצאות סקר גלובלי של חברות תעופה הנעשה בקרב מנהלים, דירקטורים ואנליסטים אשר מדרגים את החברות על פי תשעה קריטריונים: ניהול אנשים, איכות ניהול, חדשנות, השקעה לטווח ארוך, שימוש בנכסי חברה, רגישות פיננסית, אחריות חברתית, איכות מוצר ושירותים ותחרות גלובליתFORTUNE World's Most Admired Companies airlines list

בנוסף לדירוגה כראשונה בחברות התעופה בדירוג הכללי, צוין כי, דלתא אף דורגה במקום הראשון מבין חברות התעופה בהשקעה לטווח ארוך, איכות ניהול, תחרות גלובלית ואחריות חברתית. הדירוג של דלתא במקום הראשון אינה מהווה רק עדות לכך שהחברה השיגה, אלא גם את הדרך שבהגעה לנקודה זו. דלתא יצרה משרות חדשות בכל תחומי הפעילות, כגון: טכנולוגיה, מטען, שירות לקוחות בשדה התעופה, הזמנות, תפעול ושירות בטיסה, וזאת בכדי לתמוך ברשת התעופה הגלובלית הרחבה שלה.