דלתא אייר ליינס תמשיך בחסימת המושבים

חברת התעופה האמריקאית תמשיך לחסום את המושבים האמצעיים עד אפריל 2021 ותהיה בין חברות התעופה האמריקניות היחידות שתמשיך לספק יותר מרחב ללקוחות


09:15 ,10.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מאז חודש אפריל 2020 חברת דלתא אייר ליינס חוסמת את המושבים האמצעיים ומפחיתה את מספר הנוסעים בכל אחת מטיסותיה. החברה מציעה חברת התעופה מרחב גדול יותר לנוסעיה, זאת באמצעות חסימת מושבים וצמצום מספרם הכולל של אנשים בכל טיסה. בנוסף, מתמידה החברה בהקשבה ללקוחותיה ובתעדוף בחירתם.

 

מחברת דלתא נמסר כי ״דלתא ממשיכה להיות מובילה בענף בהתחייבותה לספק יותר מרחב על סיפון המטוסים, כשהיא חברת התעופה האמריקאית היחידה החוסמת מושבים אמצעיים והמגבילה את הקיבולת בכל הטיסות שיוצאות עד ה-30 באפריל 2021, ותוך כדי כך מבטיחה שהלקוחות יוכלו לתכנן ולהזמין בביטחון את טיסות האביב שלהם בחברה״.

 

״אנו רוצים שללקוחותינו יהיה ביטחון מלא בעת הטיסה עם דלתא, ונמשיך לשמוע אותם מדברים על כך. שכשיש יותר מרחב, זה נותן להם יותר שקט נפשי״, אומר ביל לנץ׳, ממונה בכיר האחראי על חווית הלקוחות בחברה. ״אנו נקפיד לבחון מחדש את חסימת המושבים ככל שעניין החיסון יצבור תאוצה, תוך שאנחנו מחזירים למטוסים מוצרים ושירותים באופן שיבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל הנמצאים על הסיפון - זה הדבר שתמיד יהיה בראש סדר העדיפויות של דלתא״.