דלתא אייר ליינס מאיצה את מאמציה לבניית עתיד בר-קיימא והמתמקד בטובת האדם בתחום הטיסה. החל מהחודש, חברת התעופה תרענן את היצע המוצרים על סיפון מטוסיה ע"י ערכות נוחות מעשי ידי אמן, מצעים ממוחזרים, כלי שירות הניתנים לשימוש חוזר ומתכלה וכן יין מובחר בפחיות. יחד, המוצרים יצמצמו את צריכת הפלסטיק לשימוש חד פעמי במהלך הטיסה בהיקף של מעל 2,200 טון בשנה, ויגדילו משמעותית את תמיכתה של דלתא בעסקים המופעלים על ידי מיעוטים ונשים.
״החלטות שאנחנו מקבלים בכל היבט בנוגע למוצר שלנו מעניקות הזדמנות לממש שתי הבטחות מרכזיות: לספק חוויות לקוח יוצאות דופן, ולבנות עתיד טוב יותר לאנשים ולכדור הארץ שלנו״, אומרת אליסון אוסבנד, סמנכ״לית ומנהלת תחום חוויית הלקוח בדלתא. ״התוספות האחרונות הללו מספקות ללקוחותינו משהו ייחודי, מפחיתות את הנזק הסביבתי הנגרם על ידינו ומאפשרות יצירת מקומות עבודה עבור קהילות שאותן אנחנו משרתים ברחבי העולם״.
״דלתא תמיד שמה את האנשים במרכז של כל מה שאנחנו עושים״, אומרת אמיליה דֶלוּקה, סמנכ״לית האחראית על תחום הקיימות. ״ההתמקדות הזו על האדם היא הדבר הראשון שהוביל את דלתא להחלטה להביא לסיפון המטוסים מוצרים חדשים שמפחיתים פסולת, להרחיב את גיוון הספקים ולבנות קהילות. אנחנו רוצים להגן על כדור הארץ שלנו ועל האנשים החיים עליו, והמוצרים שאנחנו מספקים בעת הטיסה הם המהלך העדכני ביותר המאפשר לנו לחוות את המחויבות הזו שלנו״.