דאסו סיסטמס ו- SATS בשת״פ לשיפור פעילות המטבח האווירי

החברות יצרו את המטבח הוירטואלי הראשון בעולם לייצור שירותי קייטרינג אויריים, וזאת במטרה לשפר את פעילות המטבח של SATS בזמן טיסה, לשפר את היעילות התפעולית ולמזער את היקף בזבוז המזון


08:59 ,29.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת SATS, ספקית שירותי ה- gateway והחברה המובילה באסיה במתן פתרונות מזון ודאסו סיסטמס, הודיעו כי יישמו בהצלחה את ייצור התאום הדיגיטלי הראשון בעולם של מטבח מרכזי, במטרה לשפר את פעילות המטבח  של SATS , בזמן טיסה. מאחר שחברות התעופה מדווחות על גידול חד בטיסות הנוסעים, SATS בחרה בדאסו סיסטמס כשותפה טכנולוגית שתסייע לה לזהות דרכים חדשות על מנת להגביר את היעילות ולמזער את בזבוז המזון ובכך להקנות לפעילותה גישה ברת קיימא. 

 

החברה השתמשה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן כדי ליצור תאום דיגיטלי תלת ממדי של מטבח וירטואלי המותאם לפיתוחים וירטואלים ופיזיים, זאת בכדי לספק  ניתוח נתונים ולבצע תכנון טוב יותר של המשאבים. המטבח הוירטואלי של SATS לוכד ומשלב את כל המידע ונתוני התהליכים בסביבה וירטואלית תלת ממדית אחת כדי להבטיח עקביות, מה שמאפשר למנהלי התפעול של המתקן להגיב במהירות וביעילות רבה יותר למצבים משתנים. המטבח הוירטואלי משמש גם כסביבת עבודה שיתופית המטפחת חדשנות חברתית ומגדילה את הפרודוקטיביות, כאשר יש באפשרותם של העובדים להתעדכן לגבי פעולות המתבצעות במוצר בזמן אמת ולחלוק ידע. 

 

״החברה נוקטת בגישה טכנולוגית המובילה אנשים לצמיחה. בכך אנו מעניקים לעובדים שלנו את הכלים הדרושים לצורך יצירת שירותים חדשניים ושיפור היעילות התפעולית״, מספר אלברט פוזו הרננדז, סמנכ״ל דיגיטל ראשי, SATS. ״השימוש בטכנולוגיית תאומים דיגיטליים מסייע ל- SATS לדמות תרחישי ייצור ותהליכי בישול שונים כדי לייעל את המשאבים במטבחים שלנו. בחרנו בדאסו סיסטמס בגלל כלי ההדמיה התלת מימדיים וניהול הנתונים רב העוצמה שלה המאפשרים לנו לקבל החלטות עסקיות מושכלות ומבוססות נתונים על מנת שנוכל לתמוך בלקוחותינו בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן״. 

 

גיום ונדרוקס, מנכ״ל DELMIA, דאסו סיסטמס: ״בעידן החווייתי של ימינו הצרכנים ערניים יותר מתמיד, כך שנקיטת מצויינות וחדשנות  בפעילות המסחרית ממלאת תפקיד אינטגרלי במילוי ציפיות הנוסעים של חברות התעופה. לשיפורים מצטברים בפעילות יכולה להיות השפעה אדירה על העסקים. הפתרונות שלנו כבר הראו שיפור בביצועי המסירה בזמן לשירותי קייטרינג אוויריים בשיעור של עד 99.5%. זאת למעשה הפעם הראשונה שמתבצעת פריסה של פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE בייצור קייטרינג אווירי בטיסה. SATS יכולים לייעל את המשאבים על ידי מיפוי המודל הוירטואלי לתהליכים הפיזיים של פעולות הקייטרינג שלהם בטיסה ובכך לייצר מודלים דינמיים, הדמיות וניתוחים של כל מחזור החיים של הייצור״.