גרמניה איירליינס משיקה קו ישיר בין תל אביב לדיסלדורף

הטיסות ייצאו החל מהיום (ב') פעמיים בשבוע; מדובר בקו השלישי של החברה מישראל, לאחר המבורג ובאדן באדן


10:40 ,02.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס משיקה היום (ב') קו טיסות סדיר בין תל אביב לדיסלדורף, מדובר בקו השלישי של החברה, לאחר המבורג ובאדן באדן.

 

מדובר בקו הטיסות הישיר היחיד בין נתב"ג לדיסלדורף ולאזור כולו, הקרוב מאוד גם לעיר קלן.

 

הטיסות מתל אביב יפעלו פעמיים בשבוע, בימי שני וחמישי, בשעה 14:10, עם נחיתה בדיסלדורף בשעה 17:55, מדיסלדורף יצאו הטיסות בשעה 07:45 ויגיעו לתל אביב בשעה 13:05. הקו החדש מצטרף לקו הסדיר של גרמניה איירליינס מתל אביב להמבורג ולבאדן באדן-היער השחור (קארלסרוהה), שהושקו במרץ 2015 ופועל גם הוא פעמיים בשבוע.

 

למקדימים להזמין מציעה גרמניה איירליינס כרטיסים החל מ-99 אירו לכיוון. הכרטיס כולל שירות מלא: ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין ללא עלות וכו'.

 

לגרמניה איירליינס ותק של  יותר מ-30 שנה והיא מפעילה כיום רשת מסלולים לכ-140 יעדים באירופה, צפון אפריקה ומערב אסיה, באמצעות צי של 24 מטוסים מסוג איירבוס 321A, איירבוס A319 ובואינג  737-700. בשנת 2015 זכתה גרמניה איירליינס בפרס כחברת התעופה המתפתחת ביותר בשדה התעופה של המבורג.

 

ננהל הקווים הסדירים של גרמניה איירליינס פול סקודלרו: "הקו החדש הישיר מתל אביב לדיסלדורף יאפשר לנוסעים ולאנשי העסקים הישראלים גישה נוחה ונעימה ליעד חשוב ומרכזי בגרמניה. אנו רואים באזור הזה, שקרוב מאוד גם לקלן, הולנד ובלגיה, כפוטנציאל גדול עבור המטיילים הישראלים ואנשי העסקים, הקו יאפשר גם לתיירים רבים ממדינות אלו להגיע לביקור וחופשה בישראל. פתיחת הקו לדיסלדורף הינה המשך ישיר לתוכניות ההתרחבות של גרמניה איירליינס בשוק התעופה הישראלי".

 

אמר גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, הנציגה הבלעדית של גרמניה איירליינס בישראל: "דיסלדורף הינה מרכז עסקי מוביל ויעד משמעותי עבור אנשי עסקים ישראלים וחברות עסקיות, הקו החדש נבחר בעקבות ההתעניינות והביקוש הרב, אני משוכנע שעכשיו, לאור הטיסות הישירות של גרמניה איירליינס והפופולריות של גרמניה כיעד בקרב הקהל הישראלי, רבים ייסעו גם לבקר בעיר המרתקת כמו גם בקלן, בון ודורטמונד, הנמצאות במרחק גישה נוח וקרוב לשדה בדיסלדורף".