גרמניה איירליינס: טיסות ישירות מת"א לנירנברג

קו התעופה יפעל פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי ויצא גם הוא מטרמינל 3 בנתב"ג. גרמניה איירליינס מפעילה שתי טיסות ישירות בשבוע מת"א להמבורג ולדיסלדורף


09:57 ,31.10.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס", אשר החלה בפעילותה הסדירה בשוק הישראלי במרץ 2015, מגדילה את פעילותה ותפתח קו תעופה שלישי וייחודי של טיסות ישירות וסדירות מת"א לנירנברג.

 

קו התעופה יפעל פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי ויצא גם הוא מטרמינל 3 בנתב"ג. העיר נירנברג הינה העיר השנייה בגודלה באזור בוואריה בגרמניה ומאכלסת כחצי מיליון תושבים. יחד עם ערים נוספות בסביבה כמו ארלנגן ופירט, היא מהווה מטרופולין מרכזי של כ-2.5 מיליון תושבים.

 

חברת התעופה הגרמנית הודיעה על פתיחת בסיס חדש בשדה התעופה של נירנברג. בעקבות כך תחל החברה בהפעלת טיסות ישירות מנירנברג ליעדים שונים כבר מלוח חורף 2016/2017. בין היעדים הראשונים: גרנד קנריה, טנריף, פוארטוונטורה ולנזרוטה באוקיינוס האטלנטי ובהמשך לכ-13 יעדים נוספים ביניהם: פלמה דה מיורקה, פארו בפורטוגל, איביזה, רייקאוויק, סאמוס, רודוס ופאפוס וכאמור ת"א. בעקבות פתיחת הבסיס החדש בנירנברג, גרמניה איירליינס תטוס מ-13 שדות תעופה בגרמניה ליעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.  

 

קרסטן באלקה, מנכ"ל גרמניה איירליינס: "אנו שמחים להשיק את הבסיס החדש בנירנברג, להגדיל משמעותית את רשת הקווים שלנו וליצור אפשרויות טיסה נוספות ואטרקטיביות כמו הקו לת"א שהינו יעד חשוב ומרכזי שלנו. גרמניה איירליינס מציבה את עצמה כחברה איכותית ובכוונתנו להמשיך להתרחב ולהתחזק".

 

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, הנציגה הבלעדית של גרמניה איירליינס בישראל: "פתיחת הקו החדש והייחודי מת"א לנירנברג תעניק אפשרות נוחה להגיע ישירות לאזור בוואריה היפה והאהוב על קהל המטיילים הישראלי, כמו גם לאנשי העסקים הרבים. העיר נירנברג והאזור משמשים נקודה מרכזית להתחלת טיולים באזור המרהיב".

 

גרמניה איירליינס מפעילה שתי טיסות ישירות בשבוע מת"א להמבורג ולדיסלדורף. החברה  הודיעה שהחל משבוע הבא תגדיל את תדירות הטיסות מת"א לדיסלדורף לשלוש פעמים בשבוע כך שיופעלו בימי ראשון, שני וחמישי.