בעקבות המצב הבטחוני: ביטולי טיסות בנתב״ג

לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס משהות את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן ווינה לתל אביב עד יום שישי. גם חברות יונייטד ודלתא אייר ליינס הודיעו כי הן משהות את הטיסות אל/מ ישראל עד ליום שישי הבא


11:08 ,13.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות המצב הבטחוני בישראל, לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס משהות את טיסותיהן מפרנקפורט, מינכן ווינה לתל אביב עד יום שישי, ה-14 במאי (מחר). הטיסות צפויות להתחדש ביום שבת, ה-15 במאי.

 

מהחברה נמסר: ״אנו דואגים ליידע את כל הנוסעים שטיסותיהם בוטלו. לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס עוקבות מקרוב אחר ההתפתחויות בישראל ונמצאות בקשר מתמיד עם הרשויות, גורמי הביטחון והצוות בארץ״.

 

עוד נמסר מהחברה כי ״נוסעים שטיסתם בוטלה יועברו לטיסות חלופיות. נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסה מתל אביב או אליה עד 19 במאי (כולל), יכולים לשנות את טיסתם, פעם אחת, ללא תשלום. הנוסעים מתבקשים לעקוב אחר השינויים במועדי ההמראה״.

 

גם חברות יונייטד ודלתא אייר ליינס הודיעו כי הן משהות את הטיסות אל/מ ישראל עד ליום שישי הבא.

 

נתב״ג: כל הנחיתות הבוקר הועברו לרמון 

 

החל מהשעה 06:00 בבוקר (חמישי), כל הנחיתות של הטיסות הבינלאומיות הועברו לשדה התעופה ע״ש אילן רמון הסמוך אילת במקום בן גוריון. נחיתה ראשונה עם נוסעים צפויה להיות בשעה 13:25 (מקומי) מבטומי שבגיאורגיה.

 

ממשרד התחבורה נמסר הבוקר כי ״נמל התעופה בן גוריון (נתב״ג) פועל כסדרו. בשל פעילות חיל האוויר וצמצום המרחב האווירי, חלק מהטיסות יופנו לנמל התעופה רמון בדרום״.

 

כל הנוסעים יעברו את בדיקות הקורונה הנדרשות בכניסה לישראל אך יעשו זאת בשדה התעופה רמון. לטובת הנוסעים עומדת האפשרות לנסוע באוטובוסים של רשות שדות התעופה (רש״ת) למרכז או בטיסה פנים-ארצית. יחד עם זאת, ההמראות הבינלאומיות תצאנה כרגיל מנתב״ג. במקביל, כל טיסות הפנים-ארציות מאילת ממשיכות לנחות כרגיל בנתב״ג.