החברה הודיעה כי מחלקות המכירות והתפעול הועברו למשרד משותף בבניין של סוויספורט ובמחלקת שירות הלקוחות האריכו את שעות הפעילות השבועית
לופטהנזה קרגו הודיעה כי מחלקת המכירות ומחלקת התפעול הועברו למשרד משותף ועתה הממוקם בקומה השניה בבניין של סוויספורט החל מה-7 בנובמבר.
השינויים, מוסרים מלופטהנזה קרגו נעשו בכדי לשפר את איכות השירות ללקוח. החברה התקינה גם מערכת טלפון חדשה עם מענה בעברית ובאנגלית, המאפשרת ללקוחות לפנות ישירות למחלקות השונות.
מהחברה נמסר עוד כי, הם מאריכים את שעות פעילות מחלקת שירות הלקוחות, כולל הזמנות ואיתור מטענים, החל מה-1 לדצמבר. בימי א'-ה' תעבוד מחלקת שירות הלקוחות, בין השעות 08:00-22:30 ובימי שישי בין השעות 08:00-14:00.
בלופטהנזה קרגו עורכים שינויים לשיפור איכות השירות
החברה הודיעה כי מחלקות המכירות והתפעול הועברו למשרד משותף בבניין של סוויספורט ובמחלקת שירות הלקוחות האריכו את שעות הפעילות השבועית
00:00 ,24.11.2010
עשוי לעניין אותך
15.11.2010
לופטהנזה: גידול של 18.3% בשינוע המטענים באוקטובר
10.11.2010
האיחוד האירופי קנס 11 חברות תעופה ב-1.1 מיליארד דולר בגין תיאום מחירים
04.11.2010
סוויס פורט: שהמדינה תשתתף בעלויות ביטחון המטענים
03.11.2010
לימור שני מונתה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ופרוייקטים בסוויספורט
01.11.2010
לופטהאנזה: גידול משמעותי בהכנסות בשנת 2010
14.10.2010
לופטהנזה קרגו שינעה פינגווינים מוינה לתל אביב