אתיחאד תגדיל תדירות הטיסות לישראל החל ממאי

החברה, המיוצגת בישראל בתחום המטענים על ידי ״רום טופ אוויאיישן״ ואחת הבודדות שהמשיכה לפעול גם בזמן המלחמה, תחזור לטיסה יומית אחת בקו החל מ-1 במאי. מוטי ארבל: אם הביקושים יהיו גבוהים בחברה ישקלו לעבור למטוסים רחבי גוף


12:04 ,22.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה איתיחאד איירווייס הודיעה כי היא תגדיל את תדירויות הטיסה בקו אבו דאבי - ת״א בחודש מאי. החברה, המיוצגת בישראל בתחום המטענים על ידי ״רום טופ אוויאיישן״ ואחת הבודדות שהמשיכה לפעול גם בזמן המלחמה, תחזור לטיסה יומית אחת בקו החל מ-1 במאי.

 

החברה מפעילה בקו מטוסי איירבוס A320 ואיירבוס A321 צרי גוף בעלי קיבולת בטן של 2 טון מטען. בנוסף, החל מ-16 ביולי החברה תוסיף טיסה שנייה בקו בימי שלישי, גם כן עם מטוסים צרי גוף, ובסך הכל תפעיל החל מאמצע יולי 8 טיסות שבועיות.

 

מוטי ארבל, מנכ״ל סוכנות ACI, אמר בשיחה עם PORT2PORT כי ״כרגע החברה מפעילה מטוסים צרי גוף אבל אם הביקושים יהיו גבוהים בחברה ישקלו לעבור למטוסים רחבי גוף עם קיבולת בטן של 30 טון״. 

 

ארבל התייחס לביקושים בהובלה האווירית בתחום היצוא מישראל, ואמר ״מדובר כרגע בשוק מאוד תנודתי. שבוע אחד יש ביקושים חזקים מאוד ושבוע לאחר מכן אין כמעט יצוא. אנחנו חיים מיום ליום״. 

 

נזכיר כי בנובמבר האחרון, בעקבות המצב הביטחוני, חברת התעופה הנחשבת לחברת התעופה השנייה בגודלה באיחוד האמירויות, צמצמה את פעילותה בישראל ועברה מטיסה יומית אחת ל-4 טיסות בשבוע. יחד עם זאת, לתקופה קצרה החברה הפעילה בקו מטוסים רחבי גוף וזאת עקב הביקוש הגבוה והיעדר תחרות מצד חברות תעופה אחרת שהפסיקו את פעילותן בישראל.