אתיחאד ו-Poste Air Cargo מתגייסות למען הסחר הישראלי ומוסיפות טיסות מטען

על רקע ביטולים רבים בטיסות של חברות תעופה זרות, עקב המצב הביטחוני, Etihad מרחיבה את השירות ותציע 10 טיסות שבועיות בקו תל אביב-אבו דאבי, ו-Poste Air Cargo תפעיל טיסות בקו תל אביב-רומא-ניו יורק החל מ-11 באוגוסט


23:22 ,06.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

בעוד שחברות תעופה זרות רבות ביטלו את הטיסות שלהן לישראל לאור המצב הביטחוני הנוכחי ומלחמת חרבות ברזל, חברות התעופה אתיחאד קרגו מאיחוד האמירויות ו-Poste Air Cargo מאיטליה נוקטות בגישה הפוכה ומשקיעות בהגדלת קיבולת המטען שלהן לישראל וממנה. החלטות אלו נועדו לסייע ליצואנים וליבואנים הישראלים בהתמודדות עם צווארי בקבוק לוגיסטיים שנוצרו עקב המצב.

 

חברת אתיחאד קרגו הודיעה על הוספת טיסות מטען בקו תל אביב-אבו דאבי, עם כוונה להפעיל 10 טיסות שבועיות כבר מהשבוע. טיסות אלו יאפשרו חיבור ליעדים רבים ברחבי העולם באמצעות רשת היעדים המורחבת של אתיחאד. חלק מהטיסות יתבצעו במטוסים רחבי גוף, מה שיאפשר נשיאת מטענים בנפח גבוה יותר.

 

בדומה לכך, חברת Poste Air Cargo האיטלקית הכריזה כי תפעיל טיסות מטען בקו תל אביב-רומא-ניו יורק, החל מ-11 באוגוסט. הטיסות יופעלו באמצעות מטוסי פרייטר מסוג 737F ויחברו את ישראל לרשת היעדים הגלובלית של Poste.

 

מוטי ארבל, מנכ"ל חברת ACI המשווקת את Poste Air Cargo ואת Etihad Cargo בישראל, ומיוצגת על ידי ROM TOP, ציין כי "החלטה זו של שתי החברות מהווה נקודת אור בימים הקשים שחווים היבואנים והיצואנים הישראלים. היא משקפת את האמון והנאמנות של החברות בכלכלה הישראלית התוססת, הזקוקה לקיבולת הובלה מוגברת בתקופה זו. זו גאווה גדולה מבחינתנו".

 

״שתי החברות האלה מביעות תמיכה בלתי מסוייגת מאז ה- 7 לאוקטובר וככול שמצבנו מחמיר, התמיכה שלהם רק מתגברת. Poste Air Cargo מוכנים לשים טיסה יומית לישראל, כמו כן נבחנת האפשרות שחברת אל על תשתמש במטוסי Poste על מנת לענות לדרישות השוק הן ביבוא והן ביצוא״.

 

הרחבת קווי המטען מהווה הצהרת אמון חשובה כלפי השוק הישראלי ומעניקה תקווה לשיפור בשילוח סחורות במהלך התקופה המאתגרת הנוכחית.